رضایت تیم ها و ورزشکاران از نحوه برگزاری و امکانات مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهان

مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهان درحالی از روز شنبه هفته جاری در مسکو آغاز شده است که اکثر تیم های ورزشی، اصحاب رسانه و سایر دست اندرکاران دوومیدانی کشورها از نحوه میزبانی روس ها رضایت دارند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، تمامی رقابت های دوومیدانی تا روز چهارم در زمان از پیش تعیین شده برگزار شده است و شبکه های تلویزیونی ورزشگاه به دلیل داشتن دوربین های متعدد در داخل و بیرون استادیوم، همه صحنه های مهم و جذاب را شکار کرده اند.

تنوع وسایل نقلیه مختلف از جمله خودرو، اتوبوس، ترانوا، ترن و مترو باعث شده که تمامی علاقه مندان از هر نقطه ای از مسکو بتوانند خود را به راحتی به لوژنیکی محل برگزاری این رقابت ها برسانند.

وجود  دو زمین تمرین برای ورزشکاران پرتابی و دو زمین تمرین برای دوندگان، شرایط نسبتا مناسبی را برای قهرمانان دنیا پیش از شروع مسابقه به وجود آورده است.

برای تمامی 5 هتلی که برای رسانه ها و تیم های شرکت کننده در نظرگرفته شده است، سرویس حمل و نقل در نظر گرفته شده است و این سرویس از ساعت 9 صبح آغاز و تا 22 و 30 دقیقه شب ادامه دارد و مدت زمان انتظار برای آن هر 30 دقیقه است.

هر چند که به دلیل ترافیک سنگین مسکو، برخی ترجیح می دهند با قدیمی ترین مترو جهان که صدای بسیار بلندی دارد اما مدت زمان رسیدن از هتل به استادیوم را به یک سوم کاهش می دهد، تردد کنند.

3500 داوطلبی که به گفته مسوولان مسکو در این رقابت ها فعالیت می کنند، وظایف مختلفی دارند. برخی از آنها در ورودی فرودگاه، هتلها، درهای استادیوم و نقاط مختلف استادیوم مستقر شده اند ضمن اینکه به همره هر تیم، یک داوطلب گمارده شده است تا راهنمای آنها باشد.

در داخل زمین مسابقات نیز، به محض برگزاری هر رویداد ورزشی، بلافاصله داوطلبان وسایل اضافی در پیست یا محوطه را جمع آوری می کنند تا شرایط برای برگزاری مسابقات بعدی فراهم شود.

پلیس مسکو نیز، در بدو ورودی تمامی هتل های از پیش تعیین شده، گیت نصب کرده است و در 24 ساعت شبانه روز از هتل مراقبت می کند.

در ورودی نهایی هتل برای رفتن به طبقات نیز، مامورین حراستی حضور دارند که تنها اجازه تردد افراد با کارت های شناسایی مسابقات قهرمانی جهان را می دهند بطوری که مشخص است این هتل ها تنها اجازه پذیرش میهمانانی را دارند که برای مسابقات قهرمانی جهان به مسکو آمده اند.

یکی از سالن های سرپوشیده استادیوم لوژینکی روسیه به محل تجمع اصحاب رسانه اختصاص یافته است ضمن اینکه  محل کنفرانس خبری درون ورزشگاه نیز متعلق به آنها است و قست جنوب غربی ورزشگاه نیز به جای تماشاگر، به محل استقرار خبرنگاران، گزارشگران و تصویربرداران نقاط مختلف جهان اختصاص یافته است.

در این قسمت که با میزهای مخصوصی تجهیز شده اند، یک دستگاه تلویزیون با اجازه تغییرشبکه برای دیدن مسابقات مختلف از دوربین های مختلف تلویزیونی، یک دستگاه لمسی نشان دهنده برنامه مسابقات، نتایج و ... و کابل های مربوط به پرینترو دریافت اینترنت نصب شده است.

همچنین تیم های ورزشی نیز اجازه دارند با داشتن آی دی کارت های خود بدون پرداخت هزینه ای برای بلیط بر روی صندلی های زرد رنگ دور تا دور ورزشگاه که کمترین فاصله را با زمین مسابقات دارند، بنشینند و عملکرد ورزشکاران کشور خود یا سایر را تماشا کنند./زر

برچسب ها: دوومیدانی ، جهان ، قهرمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار