کم کم فبلت ها جای خود را در میان کاربران باز می کنند و روز به روز به تعداد خریداران این محصولات و همچنین محصولات تولید شده توسط کمپانی ها اضافه می شود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، سال گذشته شرکت ال جی فبلت Optimus Vu II  را معرفی نمود، البته آن زمان گجت هایی با سایز 5 اینچ جز رده ی فبلت ها محسوب می شدند  اما اکنون Vu را می توان یک اسمارت فون به حساب آورد، در نهایت پس از گذشت یک سال از معرفی نسل دوم Vu، اخباری در مورد ساخت نسخه ی بعدی این محصول از سوی ال جی منتشر شده است.


بر اساس اخبار منتشر شده، LG Optimus Vu III با سایز صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 1280 در 960 و نسبت تصویر 4:3 ساخته خواهد شد و این به معنی استفاده از همان صفحه نمایش های مربع شکل قبلی در این فبلت می باشد. پردازشگر اسنپ دراگون 800 که این روزها به عنوان قلب تپنده ی پرچم دارهای اندرویدی استفاده می شود، در نسل سوم Vu قرار گرفته است. پشتیبانی از شبکه های پر سرعت LTE-A و همچنین دوربین 13 مگاپیکسلی از دیگر امکانات این محصول به شمار می رود. به احتمال زیاد ال جی از این محصول در نمایشگاه IFA2013 رونمایی خواهد کرد.

برچسب ها: فبلت ، ال جی ، اینچی ، پردازشگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار