مدیر عامل تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: نماینده باشگاه دیروز لایحه دفاعیه را تقدیم مسئولان کمیته استیناف و قرار است سه شنبه هفته آینده حکم کسر امتیاز توسط این کمیته صادر شود.

صادق درود گر مدیرعامل تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ما برای بررسی کسر امتیاز در جلب کمیته استیناف 200 هزار تومان پرداخت کردیم تا این کمیته در مورد کسر امتیاز از تیم ما تجدید نظر کند.

درودگر درباره بازی تیمش مقابل پرسپولیس هفته پنجم لیگ برتر گفت:  هر دو تیم در این فصل جوان شدند و سرعتی بازی می کنند. به نظرم با حضور تعداد زیاد تماشاگران در استادیوم آزادی شاهد یک بازی جذاب از هر دو تیم باشیم.

وی درباره نامه نبی به تاج برای کسر 30 درصد از محل در آمد باشگاه ها در سازمان لیگ تصریح کرد: بر اساس مفاد جلسه ای که مدیران باشگاه ها با مسئولان فدراسیون داشتند قرار بود که از محل در آمد باشگاه ها در سازمان لیگ بدهی ها پرداخت شود و قرار است این مصوبه توسط سازمان لیگ اجرا شود.

وی در ادامه بیان داشت: به نظرم سازمان لیگ باید با همه بدهکاران تسویه حساب کند و تا مقداری از مشکلات مالی تیمها را برطرف کند.

وی درباره وضعیت مالکیت باشگاه ملوان بندر انزلی گفت: درحال حاضر ما منتظر مشخص شدن وزیر ورزش و جوانان جدید هستیم تا تکلیف مالکیت تیم ما را معلوم کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: عملکرد تیم ما تا الان مناسب بوده است امیدوارم روند روبه رشد تیم ما  در هفته های بعد هم ادامه داشته باشد./آق
برچسب ها: درودگر ، ملوان ، امتیاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار