مدير امور بانوان منطقه 17 از برگزاري و اجراي طرح گوهر رحمت با رويكرد زندگي بهتر و كارگاه سبك زندگي اسلامي- ايراني ويژه بانوان منطقه خبر داد.

 
قره داغي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران در اين باره گفت: هدف از برگزاري كارگاه سبك زندگي اسلامي- ايراني را توسعه فرهنگ غني عفاف و حجاب براي رسيدن به جامعه اي اخلاقي و سالم عنوان كرد.
وي افزود: اين برنامه آموزشي در سراي محله ذهقابي و با حضور 50 نفر از بانوان فعال محله تشكيل شد.
قره داغي همچنين به اجراي طرح گوهر رحمت اشاره كرد و گفت: اين طرح با هدف ارتقا سبك زندگي جامعه ايراني- اسلامي در كليات محلات منطقه برگزار مي شود.
وي اهداف و چگونگي اجراي طرح گوهر رحمت را اينگونه برشمرد: آموزش آداب و مهارتهاي زندگي به دختران و زنان جامعه ايراني- اسلامي به گونه اي كه ضمن ترويج آداب و سبك زندگي سيره نبوي (ص) و اهل بيت را نيز آموخته و زمينه ارتقا خود آگاهي و مهارت هاي زندگي را در آنان ايجاد نمايد.
قره داغي در ادامه تصريح كرد: با وجود اينكه هدف گروه اجراي طرح گوهر رحمت گروه سني 18 تا 28 سال است و ليكن كارگاه ها و برنامه هاي آموزشي و فرهنگي تمام علاقه مندان را در بر مي گيرد كه شامل برگزاري كارگاه و نشست آموزشي با موضوعات دختران و معنويت و مهارت هاي زندگي خواهد بود.
مدير امور بانوان منطقه خاطر نشان كرد: تبيين آموزه هاي ديني و اسلامي براي دختران آموزش و توانمند سازي دختران در زمينه مهارت هاي زندگي از طريق برگزاري كارگاه هاي آموزش فرهنگ سازي و ترويج در زمينه آداب و مهارت هاي زندگي براي دختران از ديگر اهداف طرح گوهر رحمت است./

برچسب ها: کارگاه ، زندگی ، عفاف ، حجاب ، دختران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار