اختلافات خانوادگی زن و شوهر میانسال با قتل زن و خودکشی مرد 52 ساله پایان یافت.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ ساعت 22 چهاردهم مرداد وقوع قتل از طريق مرکز فوريت هاي پليسي 110 در منطقه گيشا - انتهاي خيابان هفدهم , به کلانتري 137 نصر اعلام شد .با حضور مأموران کلانتري و تيم بررسي صحنه قتل اداره دهم پليس آگاهي در محل و انجام بررسي هاي اوليه مشخص شد فردي به هويت "زهرا.الف" 49 ساله در انتهاي کوچه بن بست و در حالي که آثار متعدد جراحت روي بدن وي کاملا مشخص بود روي زمين افتاده و در فاصله چند متري از وي،فرد ديگري به نام "مجتبي . ح"  52 ساله  در حاليکه او نيز از ناحيه گردن و شکم مجروح بود در کنار يک دستگاه خودرو سواري زرد رنگ  به حالت بيهوش بر روي زمين افتاده است.
 
با حضور عوامل اورژانس در محل و انجام معاينات اوليه مشخص شد زهرا به علت اصابت بیش از 20 ضربه چاقو در محل فوت کرده و "مجتبي . ح" نيز  پس از انتقال به بيمارستان و با وجود انجام اقدامات درماني , به علت شدت جراحت هاي وارده ساعت 02:20 فوت کرد.با تشکيل پرونده مقدماتي با موضوع قتل عمد و به دستور شعبه اول بازپرسي دادسراي جنایی پرونده برای رسيدگي تخصصي در اختيار اداره دهم پليس آگاهي تهران قرار گرفت.
 
با آغاز تحقيقات از صحنه جنايت، شاهدان به ماموران گفتند ساعت22  و در داخل يک دستگاه خودرو سواري زرد رنگ , زن و مردي با همديگر مشاجره داشتند که زن از خودرو پياده و قصد فرار به سمت خيابان را داشت که راننده تاکسي در حالي که چاقو و شوکر در دست داشت از خودرو پياده و او را تعقيب کرد.زماني که راننده تاکسي به زن میانسال رسید او را گرفت و ابتدا چندين شوک با شوکر به او وارد و سپس با ضربات متعدد چاقو وي را به قتل رسانده است.
 
بنا بر اظهارات شاهدان صحنه جنايت، زماني که افراد عبوري قصد دخالت و جدا کردن اين زن و مرد را داشته اند ضارب بيان کرده که اين زن همسرش است و مردم را تهديد مي کند که دخالت نکنند و در ادامه با چاقو ضرباتي به گلو و شکم خود وارد کرد که پس از انتقال به بيمارستان و با وجود انجام اقدامات درماني  به علت شدت خونريزي فوت می کند.
 
در ادامه تحقيقات با شناسايي خانواده قاتل و مقتول مشخص شد که مجتبي از مدتي پيش بيکار شده و به همين علت با همسرش دچار اختلاف شده و در اين مدت جدا از هم زندگي مي کردند تا اينکه در حدود هشت ماه پيش زهرا درخواست طلاق مي کند که در روز حادثه با يکديگر و براي حل مشکلات بيرون رفته که با يکديگر درگير شدند.
 
سرهنگ کارآگاه آريا حاجي زاده ، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ ، با اعلام اين خبر گفت : با توجه به اظهارات شهود و تحقيقات انجام شده از خانواده هاي قربانيان جنايت ، پرونده با تکميل تحقيقات در اختيار بازپرس پرونده  قرار گرفته است.

برچسب ها: قتل ، زنش ، خودکشی ، وقوع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار