رقابتهای انتخابی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی صبح امروز(25 مردادماه) در دو وزن آزاد و دو وزن فرنگی در خانه کشتی شماره 2 تهران برگزارشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،با توجه به نظر شورای فنی مسابقات انتخابی اوزان 60 و66 کیلو گرم در رشته فرنگی و رقابتهای وزن های 66 و96 کیلو گرم در رشته آزاد صبح امروز در خانه کشتی تهران برگزار شد.

بر این اساس محمد نوربخش در وزن 60 کیلوگرم کشتی فرنگی توانست با نتیجه 6 بر صفر مقابل عبدالمحمد پاپی را شکست دهد و برای رسیدن به دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی  با توجه به فرآیند تعریف شده رقابت های انتخابی یک بار دیگر مقابل پاپی کشتی بگیرد اما از آنجا که وی در مسابقه دچار شکستگی از ناحیه بینی شد باید منتظر تصمیم کادر فنی باشد که آیا اجازه رقابت دوباره را به او خواهند داد یا با توجه به پیروزی قاطع در دیدار نخست ملی پوش این وزن خواهد شد.

مسابقه انتخابی وزن 66 کیلوگرم کشتی فرنگی نیز طوری رقم خورد که مهدی زیدوند مقابل برومند اصلان شکست خورد شد و شانس رویارویی با افشین بیابانگرد و رسیدن به دوبنده تیم ملی را از دست داد.در این وزن با توجه به  نظر کادر فنی قرار شد در صورتی که زیدوند مقابل اصلانی به پیروزی برسد در مقابل بیابانگزد قرار بگیرد اما از آنجا که مهدی زیدوند مغلوب شد افشین بیابانگرد به دوبنده تیم ملی رسید.

در کشتی ازاد ودر وزن 66 کیلوگرم مهدی تقوی در نخستین مبارزه خود مقابل مرتضی عبداله پور با نتیجه 4 بر صفر به برتری رسید. البته عبداله پور در یک دقیقه مانده به پایان مبارزه حاضر به ادامه دادن رقابت نشد.

بر این اساس، تقوی عصر امروز در دیدار فینال و بر اساس قاعده دو برد از سه مسابقه به مصاف میثم نصیری می رود.

همچنین در وزن 96 کیلوگرم، رضا یزدانی در دور نخست با نتیجه قاطع 7 برصفر در کمتر از دو دقیقه از سد حامد تاتاری گذشت. تاتاری در دور دوم مقابل امیری حاضر نشد و یزدانی در دور سوم موفق شد در کمتر از سه دقیقه با نتیجه 8 بر صفر از سد سعید امیری بگذرد.

یزدانی عصر امروز(25 مردادماه ) در دیدار فینال به مصاف جعفردلیری می رود. این مسابقه بر اساس قاعده دو برد از سه مسابقه می باشد./آق

برچسب ها: کشتی ، تیم ملی ، ازاد ، فرنگی ، جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار