به
گزارش
خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، محمدیان در سمینار یک روزه آسیب
شناسی خلق برند در ایران با بیان اینکه ابعاد ظاهری در تبلیغات برند بسیار
مهم است گفت: داشتن ظاهری زیبا به اندازه باطن برای معرفی کالا مهم است.
وی ادامه داد: داشتن کتاب برند و شعار برای ثبت شدن و موفقیت در فروش بسیار مهم است.
محمدیان
درادامه اظهار داشت: در زمانی که سازمان در فروش کلا به خوبی پیش می رود
اما احساس کهنگی کند باید اقدام به ایجاد لوگوهای جدید برای خود کند.
عضو
هیئت علمی دانشکده مدیریت علامه طباطبایی با اشاره به اینکه کار بر روی
نظام ارتباطات یک شرکت با دنیای بیرونی در موفقیت کالا موثر است ٰافزود:
در صورتی که یک شرکت محصولی با کیفیت ارائه کند داشتن تبلیغات عالی بسیار
موثر است.
محمدیان در ادامه یادآور شد: داشتن تبیلغات بدون وجود کالای باکیفیت هیچ ارزشی ندارد.
وی درادامه گفت: علاوه بر کار روی ابعاد ظاهری باید برروی سیستم ارتباطی نیز کار کنیم.
محمدیان در ادامه خاطرنشان کرد: کار بر روی کلیه متغیرهای موثر در شکل دهی برند در پیشرفت و توسعه کالا اثر گذار است.