به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی مسابقات دوچرخه سواری جایزه بزرگ ،امیر زرگری توانست باز هم صدر نشین مسابقات دور امتیازی شود و جایزه یک میلیون تومانی را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران:  این رقابت در تهران حالی پیگیری شد که ،رکابزنانی در رشته های مختلف ( کوهستان و جاده) از استانها مختلف  و با حضور تمامی ملی پوشان اعمم از لژیونرها وقهرمانان المپیکی  دوچرخه سواری  از جمله حسین علیزاده ،مهدی سهرابی ،علیرزا حقی پیگیری شد.

گفتنی است : نفرات دوم تا دهم این دور از مسابقات متشکل از رامین مهربانی ،علی خادمی ،وحید غفاری،رحیم امامی،حسین علیزاده ،محمد رجبلو ،سید محمد قالیچی ،شهاب جدیدالاسلام،بهنام خسروشاهی است.

شایان ذکر است: در این دور از رقابت ها 110 دوچرخه سواران حاضر در مسابقات ، مسیر  مسابقات را در ۲۰ دور طی کردنند وهر یک دور در میان امتیاز برای دوچرخه سواران توسط داوران ثبت میشد،و در پایان مسابقات امتیازات جمع ومقامهای رکابزنان مشخص شد .

در حواشی این مسابقات حضور مانی رهنما خواننده کشورمان در این رقابت ها به چشم میخورد و در اواسط مسابقات بالن استارت مسابقات، نقص فنی پیدا کرد و در جریان مسابقات به زمین افتاد./آق


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار