نایب رئیس فدراسیون کشتی کشورمان گفت: می پذیریم که مشکلاتی وجود دارد اما از آنجا که مسابقات مهم جهانی را پیش رو داریم نباید بیش از حد به حواشی بپردارزیم.

حسن رنگرز که هم اکنون جهت حضور در مسابقات کشتی آزاد جوانان جهان در کشور بلغارستان به سر می برد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:متأسفانه بیش از اندزه به اتفاقات پیش آمده در مغولستان پرداخته شد و همین موضوعات باعث شد از اصل کار یعنی حضور پر قدرت در مسابقات جهانی دور شویم.

وی ادامه داد: در هرصورت یک سری حوادث و ناهماهنگی ها در سفر فرنگی کاران نوجوان در مسابقات آسیایی مغولستان رخ داد که همان طور که بارها عرض کردم نه به عنوان نایب رئیس فدارسیون بلکه به عنوان عضوکوچکی از جامعه کشتی از مردم عزیز کشورمان عذر خواهی می کنم.

دارنده مدال طلای جهان تصریح کرد: مطمئن باشید در اسرع وقت موضوع را آسیب شناسی خواهیم کرد اما در شرایط کنونی که مسابقات مهم جهانی را پیش رو داریم بهتر است از این مرحله عبور کنیم تا کشتی گیران اعزامی به این رقابتها با آرامش بیشتری تمرینات خود را دنبال کنند.

وی درپاسخ به این سوال که چه تمهیداتی برای حضور تیم های ملی نوجوانان و بزرگسالان جهت حضور در مسابقات جهانی صورت گرفته است گفت: با عنایت به این که رقابتهای جهانی مسابقات رسمی است و به هیچ عنوان نمی توان از حضور در این رقابتها امتناع کرد مکاتباتی را با کمیته ملی المپیک و وزرات ورزش انجام داده ایم و نیازمندی های مالی خود را مطرح کردیم، ضمن آنکه از ظرفیت های بخش خصوصی نیز بهره خواهیم برد و امید.ورایم همانطور که تیم های ملی آزاد وفرنگی جوانان به رقابتهای جهانی بلغارستان اعزام شدند شرایط حضور نوحوانان وبزرگسالان نیز به نحو شایسته فراهم شود.

دارنده مدال برنز جهان اضافه کرد: به هرحال برای آنکه تیم های ملی کشورمان به مسابقات جهانی اعزام شوند علاوه بر هزینه های مختلف کشتی گیران این تیم ها ماه های زیادی در اردوهای تیم ملی تلاش کردند که نتیجه زحمات آنها باید در این رقابتها به ثمر بنشیند ،بنابراین ناچار هستیم به کمک مسئولان ورزش کشور وضعیت ایده آل را برای این عزیزان فراهم آوریم.

رنگرز درباره عدم تدارکات لازم برای تیم های اعزامی اظهار کرد:در هر صورت با توجه به افزایش قیمت ارز نسبت به سال های گذشته تامین هزینه اعزام تیم ها به تورنمنت های خارجی کار آسانی نیست و قبول هم داریم خصوصاً در رده سنی پایه برای آماده سازی تیم حضور در میادین برون مرزی تأثیر مثبت و بسزایی دارد اما در این بخش با توجه به شرایط اقتصادی که داریم فدراسیون کشتی مقصر نیست .

وی افزود: در زمینه امکانات وتامین رفاهیات اردو با وجود همه مشکلات مجموعه فدارسیون کشتی تمام تلاش خود را انجام داده تا شرایط لازم را برای اردونشینان فراهم آورد هر چند در برخی روزها تا اندازه ای کمبود هایی هم وجود داشت اما در مجموع وضعیت اردوها مناسب  بوده است.

نایب رئیس فدارسیون کشتی با بیان این که به دنبال تامین منابع مالی هستیم خاطرنشان کرد:با توجه به این که در فدارسیون با کمبود بودجه روبرو هستیم برای تامین منابع مالی از تمام ظرفیتهای موجود استفاده می کنیم اما در برای رسیدن به وضعیت قابل قبول نیاز به مساعدت ،حمایت و توجه ویژه وزارت ورزش داریم که امید واریم این امر از سوی مسئولین محقق گردد.

 رقابتهای کشتی قهرمانی نوجوانان جهان روزهای 29مردادماه تا 3 شهریور در شهر زرنجانین صربستان برگزار می شود.

مسابقات کشتی قهرمانی بزرگسالان جهان روزهای 24 تا 31 شهریور ماه در شهر بوداپست محارستان انجام خواهد شد./آق
برچسب ها: کشتی ، رنگرز ، جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار