هميشه گرانترين‌ها بهترين‌ها نيستند اما اين بار لپ‌تاپ گران اپل يکي از بهترين‌هاست.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،خانواده MacBook Pro شرکت اپل، يکي از شناخته شده‌ترين لپ‌تاپ‌هاي حرفه‌اي موجود در بازار به‌شمار مي‌آيد. نسل جديد MacBook Pro با صفحه‌نمايش Retina، تجربيات گذشته و پيش‌بيني‌هاي آينده اين شرکت است.

طراحي نوين و باريک‌تر بر پايه مدل سال گذشته به همراه بدنه تمام آلومينيومي و يک صفحه‌نمايش فوق‌العاده، کم نظير و با دقت بسيار بالا از مشخصه‌هاي مدل جديد MacBook Pro است.

اين دستگاه لوکس داراي پردازنده Core i7 است که سرعت آن تا 3.7 GHz قابل ارتقاست. کنار اين پردازنده قوي، گرافيکي به کار رفته است که براي طراحان و علاقه‌مندان بازي بسيار قابل توجه است. GT 650M محصولي از انويديا که امکان ارتقا تا 2 گيگابايت را خواهد داشت و اين ميزان ارتقا را از روي 8 گيگابايت رم موجود سيستم بهره مي‌برد. اما تکميل‌کننده چرخه سرعت اين لپ‌تاپ هارد 256 گيگابايتي فلش است که سرعت فوق‌العاده‌اي را در اختيار کاربر قرار مي‌دهد.

نکته‌ی دیگر  اين که تمام برتري‌هاي لپ‌تاپ‌هاي اپل در زمان استفاده از سيستم‌عامل مکينتاش است. پس انتظار نداشته باشيد با نصب ويندوز روي اين دستگاه تمام ويژگي‌ها و سرعت جادويي يک اپل را در اختيار داشته باشيد./ش


بایت

برچسب ها: مک بوک ، ویژگی ، لپ تاپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار