امام جمعه اهل سنت بیجار رواج بدحجابی در جامعه را فتنه دشمنان برای دور کردن جوانان از اسلام و ارزش‌های آن عنوان کرد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،‌ ماموستا معروف خالدی امروز در بیجار با بیان اینکه دشمنان تمامی توجه خود را به جوانان معطوف کرده‌اند، گفت: دشمنان قصد با رواج بدحجابی قصد دور کردن جوانان از ارزش های اسلامی را دارند.

وی بدحجابی را فتنه ای از جانب دشمنان عنوان و تصریح کرد: زنان ایرانی با حفظ حجاب به مقابله با ترویج بدحجابی و فساد در جامعه برخیزند و اجازه ندهند استفاده از حجاب به عنوان نماد یک زن مسلمان ایرانی در جامعه کم‌رنگ شود و مظاهر بدحجابی گسترش پیدا کند.

خالدی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و نظام برای بدحجاب کردن دختران و پسران جامعه برنامه‌ریزی کرده‌اند، تصریح کرد: برخی بدحجابی در جامعه بر این موضوع تاکید دارد.

وی با اشاره  به هجمه فرهنگی دشمن نسبت به گسترش بدحجابی در جامعه اسلامی خاطرنشان کرد: دشمنان ایران اسلامی که همواره در پی آسیب رساندن به جامعه اصیل ایرانی بوده‌اند، در چند سال اخیر تبلیغات گسترده‌ای را مبنی بر رواج بی‌بند و باری و بدحجابی در جامعه اسلامی ایران را اعمال کردند.

ماموستا خالدی به اهمیت ترویج فرهنگ حجاب در جامعه تأکید کرد و گفت: مسئولین برخورد با بدحجابی را اولویت کاری خود قرار داده و از ترویج بدحجابی به عنوان فرهنگی غلط در جامعه جلوگیری کنند.

امام جمعه اهل سنت بیجار بیان کرد: با اهتمام مسئولان فرهنگی در راستای برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی شده برای نهادینه شدن فرهنگ حجاب در جامعه، بدحجابی نمی‌تواند در جامعه اصیل و اسلامی ایران ظهور و بروز کند.

ماموستا خالدی افزود: بدحجابی نوعی تجاوز به فرهنگ عمومی جامعه است و باید با یک برنامه مدون و اصولی با کسانی که به ترویج این امر می‌پردازند برخورد قانونی شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با فعالیت‌های فرهنگی باید رعایت حجاب در جامعه به یک مطالبه عمومی تبدیل شود که در این صورت اقدامات ما بسیار تأثیرگذار خواهد بود./ج1

برچسب ها: بدحجاب ، سنت ، فرهنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.