وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره)، اولین روز کاری خود را آغاز کرد .

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزير جديد بهداشت که روز پنجشنبه 24 مردادماه، با رأی اعتماد 260 نماینده مجلس شواری اسلامی به عنوان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دولت یازدهم انتخاب شد، در دقایق اولیه صبح امروز(شنبه) در مرقد مطهر امام خمینی(ره) حضور یافت و با تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای انقلاب اسلامي، اولین روز کاری خود را آغاز کرد.

بنا بر این گزارش قاضي‌زاده هاشمی سپس با استقبال جمعی از معاونان و مدیران وزارت بهداشت در دفتر کار خود واقع در ستاد وزارت بهداشت حضور یافت.

شایان ذکر است مراسم تودیع و معارفه وزرای قدیم و جدید بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح فردا(يكشنبه) در سالن بین‌المللی همایش‌های رازی با حضور جمعی از نمایندگان مجلس و مدیران دولت، معاونان، مدیران و کارکنان وزارت بهداشت، برگزار خواهد شد.
 
دارو و منابع اولویت‌های کاری روزهای نخست وزارت

بنا بر این گزارش سیدحسن قاضي‌زاده هاشمی گفت: مدیریت حوزه نظام سلامت مسئولیت سنگینی است به دلیل این که مردم از اقصی نقاط کشور از روستاها تا شهرها با جمعیت‌ها و گروه‌های مختلف با خدمات این حوزه سر و کار دارند.

وی افزود: مشکلات زیادی هم در این حوزه وجود دارد که البته مطمئنم لطف و عنایت خدا شامل حال ماست و امیدواریم با صبوری مردم قدم‌های مثبتی را در ماه‌های آینده برداریم.

قاضي‌زاده هاشمی در پاسخ به این پرسش که اولین اقدامات شما در وزارت بهداشت چه خواهد بود، گفت: همانطور که پیش از این اعلام کردم بحث دارو اولویت کاری من در روزهای نخست خواهد بود.

وی ادامه داد: بحث منابع نیز یکی دیگر از مهم‌ترین اولویت هاست که البته شاید از دارو هم مهم‌تر باشد چون بدون در اختیار داشتن منابع ارزی و ریالی مشکلات دارو را هم نمی‌توان پیگیری کرد.

وزير بهداشت در پايان تعیین موارد دیگر اولویت های کاری را منوط به جلسه با معاونان و کارشناسان وزارت اعلام کرد.
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار