زن سرايدار توسط دوستش کشته شد/قاتل: قرباني سنش از من بيشتر بود

فردي که زن مورد علاقه‌اش را به خاطر سرقت طلاجاتش کشته بود، توسط ماموران آگاهي شناسايي و دستگير شد.

رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ در تشريح اين خبر گفت: در پي اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي110 در ساعت 20:00 مورخ 25/6/1391 مبني بر فوت مشكوك سرايدار مدرسه‌اي واقع در بولوار فلاحي، ماموران انتظامي كلانتري قاسم‌آباد و اكيپ بررسي صحنه جرم پليس آگاهي به محل عزيمت کردند و ضمن بررسي و جمع‌آوري آثار و ادله موجود در صحنه، موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند.

سرهنگ بيدمشكي بيان کرد: با توجه به اهميت موضوع، كارآگاهان اداره مبارزه با جرايم جنايي با هدايت سرهنگ غلامي ثاني تحقيقات خود را در اين زمينه آغاز كردند و در همان ابتداي تشكيل پرونده، تيمي ويژه از بانوان پليس آگاهي براي بررسي جسد به پزشكي قانوني مراجعه کرده و با همكاري عوامل پزشكي قانوني، جسد متوفي را مورد بررسي قرار داده و در شرح معاينه جسد، كبودي كوچكي در كنار گردن مقتول كشف كردند.

كارآگاه بيدمشكي بيان کرد: پس از بررسي مقدماتي و نيز تحقيقات انجام يافته از كاركنان مدرسه، مشخص شد كه مقتول در روز حادثه تمام طلا و جواهراتش را به همراه خود به محل كار برده و بعد از فوت وي، طلاجاتش به سرقت رفته است .

وي گفت: با توجه به سرنخ‌هاي به دست آمده، كارآگاهان اداره جنايي شروع به انجام يك سري كار وسيع اطلاعاتي در اين خصوص كرده و پس از مدتي كار ميداني، متوجه شدند كه وي از مدتي قبل با فردي به نام رضا آشنا شده و قصد ازدواج داشته؛ اما به دلايلي اين ازدواج به تاخير افتاده است.

بيدمشكي تصريح كرد: پس از تحقيقات ميداني انجام‌يافته از خانواده مقتول، مراتب مجددا با عنايت به سرقت رفتن طلاجات و مسائل فوق به پزشكي قانوني ارسال و درخواست شد موضوع در كميسيوني تخصصي بررسي شود، لذا در اين خصوص ماموران با هماهنگي مقام قضايي اقدام به پيگرد نامزد وي كرده و از آنجايي كه وي مكررا محل اختفاي خود را تغيير مي‌داد، دستگيري وي تاكنون ميسر نبود تا اينكه پس از مدت‌ها كار شبانه‌روزي، وي را در شهرستان اصلاندوز استان اردبيل شناسايي کردند و در اقدامي غافل‌گيرانه، نامبرده را دستگير و به پليس آگاهي مشهد دلالت دادند.

وي افزود: در بازجويي به عمل آمده، متهم عنوان کرد: بنده تلفني با مرحومه آشنا شدم و ايشان در تماس‌هايي كه باهم داشتيم، خود را دختري 22ساله معرفي کرد و زماني كه به مشهد آمدم و ملاقاتش كردم، متوجه شدم سن و سالش از من بيشتر است و هيچ‌گونه تناسبي برای ازدواج با هم نداريم. درنتیجه نقشه سرقت طلاجاتش را كشيدم و در محل كارش باهم قرار گذاشتيم و در آنجا پس از خوراندن قرص روان‌گردان به او، ايشان را هل دادم كه به زمين بخورد که بيهوش روي زمين افتاد و سريعا طلاجاتش را سرقت کردم و از مشهد خارج شدم و در اصفهان به يك طلافروش مال‌خر به قيمت يك ميليون تومان فروختم.

رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي در خاتمه عنوان کرد: با توجه به اظهارات صريح متهم، پس از تشريح صحنه قتل با حضور بازپرس ويژه قتل، متهم براي سير مراحل قانوني روانه زندان شد.
برچسب ها: سرایدار ، قتل ، زن ، دوست ، مورد ، علاقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار