ساری /

بوکس جز هشت ورزش مدال آور کشور است

رئیس فدراسیون بوکس گفت: این رشته ورزشی جز هشت ورزش اول مدال آور کشور محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ناطق نوری در مجمع انتخابات هیئت بوکس مازندران در ساری با اشاره به پتانسیل و پشتکار ورزشکاران بوکس در کشور افزود: ورزش بوکس در بین دیگر رشته های ورزشی از هر نظر مظلوم واقع شده است.

ناطق نوری درباره ملی پوشان بوکس مازندرانی تصریح کرد: مهدی طلوتی بهترین مبارزات در المپیک 2012 لندن در برابر حریف قزاقستانی داشت و اگر جاسم هم کمی درمبارزات مقابل حریفان دقت و تمرکز بیشتری داشته باشد، قهرمان جهان خواهد شد.

وی درباره مشکلات مالی فدراسیون یادآور شد: پارسال یک میلیارد 300 میلیون از وزارت ورزش و جوانان بودجه درخواست کردیم که تنها 300 میلیون را به فدراسیون بوکس دادند.

رئیس فدراسیون بوکس گفت: برای اعزام یک تیم به مسابقات بین المللی حدود 150 میلیون هزینه دارد که این اعتبار و بودجه با توجه به گستردگی این ورزش در کشور هیچ است.

ناطق نوری مهترین برنامه فدراسیون را اعزام تیم ملی بوکس به جام دستکش طلایی رومانی بیان کردو افزود: در این تورنمنت نیز سه ملی پوش مازندرانی در ترکیب تیم ملی حضور دارند.

وی با اشاره به اختصاص یک رینگ به بوکس مازندران تصریح کرد: برای بالا بردن سطح دانش مربیان و داوران کلاس توجیهی و ارتقا با حضور نماینده فدراسیون در سراسر کشور برگزار می شود.

رئیس فدراسیون بوکس در ادامه از اختصاص 70 میلیون بودجه در پنج ماه نخست از سوی وزرات ورزش به بوکس خبرداد./ب

برچسب ها: مدال ، بوکس ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.