فجر در مکان شانزدهم و انتهای جدول رده بندی مسابقات باقی ماند .

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز، تیم فجر شهید سپاسی شیراز با کسب 3 امتیاز در بازی دیروز و تفاضل گل کمتر در مقایسه با تیم های ذوب آهن اصفهان و داماش گیلا ن در مکان شانزدهم و انتهایی جدول رده بندی مسابقات باقی ماند .

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در نشست خبری پس از بازی با سپاهان اصفهان گفت : از خدا ممنونم که در این دیدار شرمنده هواداران و مسئولین نشدیم و خوشحالم از این بابت که در دیدار مقابل سپاهان از 2 بازیکن جوان تیم جابر انصاری و محمد دانشگر در ترکیب بهره بردیم .

پیروانی در ادامه گفت : تیم سپاهان از دقیقه 60 تا پایان بازی مقابل فشار ما کم آورد و تیم فجر با تیزهوشی و استفاده از موقعیت ها به 3 امتیار بازی رسید .

سرمربی زردپوشان شیرازی در پایان گفت : در دیدار مقابل سپاهان اصفهان که از مهره های خوبی تشکیل شده ، بازیکنان بی نام و نشان فجر با غیرت و شجاعت و به لطف خدا به پیروزی دست یافتند .

زلاتکو کرانچار سرمربی فولاد مبارکه سپاهان اصفهان هم اشتباهات بازیکنانش را دلیل این شکست عنوان کرد و گفت : در بازی برابر فجر سپاسی شیراز بازیکنانم دونیمه متفاوت داشتند و پس از به ثمر رساندن گل عقب نشینی کردند که این امر در دستور کار ما نبود و همین مسئله باعث پیشروی و فشار تیم فجر شد و در پایان آنها پیروز شدند .

تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در هفته پنجم رقابتهای دسته برتر فوتبال باشگاههای کشور ، میهمان خود فولاد مبارکه سپاهان اصفهان را با نتیجه 2 - یک شکست داد تا به نخستین پیروزی این فصل خود دست یابد .

جابر انصاری و محمد حیدری در دقایق 63 و 82 دروازه تیم سپاهان اصفهان را باز کردند و تک گل نماینده اصفهان را رادومیر جالوویچ در دقیقه 41 به ثمر رساند ./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.