يک وکيل دادگستري صداوسيما را يكي از مهمترين رسانه‌هاي اطلاع‌رساني عمومي دانست و گفت: بهتر است همانگونه که شبکه‌های اختصاصي مانند شبکه ورزش، خبر، سلامت و ... تاسيس شده، دستگاه قضایی نیز برای اطلاع رسانی یک شبکه مستقل قضایی در اختیار داشته باشد.

"حسن تردست" در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، در خصوص نحوه عملکرد سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي در زمينه اطلاع‌رساني حقوقي و قضايي اظهار داشت: با توجه به آنکه روزنامه‌ها و سايت‌هاي خبررساني در دسترس عموم جامعه قرار ندارد (به طوري که در صورت مقايسه تيراژ روزنامه‌ها با جمعيت کل کشور، تناسبي مشاهده نخواهد شد)، بنابر اين مسئوليت اطلاع‌رساني و خبررساني برعهده اين سازمان است.

وي با بيان اينكه صدا و سيما يکي از مهم‌ترين و وسيع‌ترين رسانه‌هاي عمومي اطلاع رساني است، تصريح كرد: برنامه‌هاي خوبي در جهت اطلاع رساني صورت گرفته است که از آن جمله مي‌توان از برنامه شوک نام برد.

اين قاضي بازنشسته با اشاره به گستردگي کشور اقدامات سازمان را كافي ندانست و اظهارداشت: بايد وقت بيشتري براي مسائل قضايي اختصاص داده شود.

تردست در پایان خاطرنشان کرد: لازم است همانگونه که شبکه‌های مستقلي مثل شبکه ورزش، خبر، سلامت و ...مستقل به صورت اختصاصی تشکیل شده، دستگاه قضایی نیز برای اطلاع رسانی یک شبکه مستقل قضایی در اختیار داشته تا بتواند به بهترین شکل اطلاع رسانی کند.

انتهای پيام/
برچسب ها: تردست ، مستقل ، شبکه ، رسانه ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار