معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران گفت: اجراي دومين جشنواره مشکات به لحاظ تغييراتي که به دليل پاسخگويي به علايق و خواسته‌هاي شهروندان اعلام شده از اول شهريور در سراي محلات آغاز مي شود.

سيدمحمدهادي ايازي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران در تشريح اين خبر افزود: اجراي دومين جشنواره مهارتهاي شهروندي کانونهاي آموزشي تهران با 12 محور اتوبوسراني، تاکسيراني، مترو فضاي سبز، مديريت بحران، اصلاح الگوي مصرف، ايمني شهري زيبا‌سازي و مبلمان شهري، حمل و نقل همگاني و ترافيک، محيط‌زيست و آپارتمان نشيني از شهريور آغاز خواهد شد.
وي گفت: نظر به تجربه موفق اولين سال برگزاري جشنواره مشکات که با همکاري سازمان آتش‌نشاني، حمل و نقل، پيشگيري و مديريت بحران، زيباسازي، مديريت پسماند، پارک، و ستاد زيست و توسعه پايدار، پارک و ستاد زيست توسعه پايدار شهر تهران رقم خورد امسال با رويکرد توسعه همکاري‌هاي دورن بخشي و تعميم ان در مجموعه شهرداري اين جشنواره با مشارکت 13 سازمان و 22 منطقه برگزار و دبيرخانه تخصصي مشکات در آنها تشکيل خواهد شد.
ايازي با تاکيد بر اجراي مشکات در دومين سال اجرا خط و مشي متفاوات را در نحوه اجرا دنبال مي‌کند ادامه داد: برگزاري اين جشنواره به عنوان اولين تجربه تعامل و همکاري گسترده مجموعه شهرداري تهران در فعاليت‌هاي فرهنگي و ارائه آموزش‌هاي شهروندي توانست مشارکت 250 هزار شهروند را جلب نمايد.
معاون شهردار تهران عنوان کرد: از اين رو به منظور ارتقاء کمي و کيفي فعاليهاي انجام شده جشنواره مشکات در دومين سال اجرا سعي در بهبود فرآيندهاي‌ آموزشي جشنواره و تغيير قالب‌هاي هنري‌ ارسال آثار دارد.
ايازي با اشاره به پيشرفت‌ فرآيند‌ اجرايي‌ ديگر‌ جشنواره فرهنگي‌، هنري‌ و آييني‌ شهروندان گفت: مراحل ثبت نام و برگزاري‌ کلاسها آموزشي‌ کانونها شمسه، شکوفا و تسنيم‌ در سراهاي‌ محله طي‌ مي‌شود و در بعضي‌ از مناطق جشن‌هاي منطقه‌اي رشته‌هاي جشنواره‌اي مذکور نيز‌ در حال انجام است.
معاون امور اجتماعي‌ و فرهنگي‌ شهرداري‌ تهران ادامه داد: به زودي‌ خبرهاي‌ خوشي‌ از جشنواره سلامت محله و بام شهر منتشر مي‌شود و اين‌ جشنواره‌ها نيز‌ با تغييرات‌ کمي‌ و کيفي‌ اجرا خواهد شد.

برچسب ها: جشنواره ، مشکات ، اول ، شهریور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
صفورا
۱۱:۵۸ ۱۲ مهر ۱۳۹۲
چه گونه آثار را بفرستیم
آخرین اخبار