معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط این سازمان در برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم از تخفیف 10 تا 15 درصدی در آن خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران بختیار خلیقی با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در رابطه با تعدیل بازار و آرام نگاه داشتن این فضا گفت: در ایام مختلف سال برخی برنامه‌ها و نمایشگاه‌ها در این راستا انجام می‌شود که با استقبال مناسب شهروندان نیز همراه است.

وی افزود: در این مقطع زمانی که ایام منتهی به آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس است، تنظیم بازار حساسیت بیشتری را می‌طلبد و به همین منظور برپایی نمایشگاه‌های پائیزه در دستور کار این سازمان قرار خواهد گرفت.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه که در 10 روز انتهایی تابستان و دهه ابتدایی مهر ماه برگزار خواهد شد کالاهای اساسی و همچنین کالاهای مورد نیاز این فصل در نمایشگاه‌های سراسر استان عرضه خواهد شد.

خلیقی با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه‌ها توسط مجامع و نمایشگاه‌های امور صنفی صورت خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: در این راستا از توان اجرائی مجامع امور صنفی، صنوف تولیدی، کارخانجات، شرکت‌های پخش و تولید کنندگان در برگزاری نمایشگاه استفاده می‌شود.

وی عمده اقلام توزیعی در این نمایشگاه را کالاهای اساسی از جمله گوشت قرمز گرم و منجمد، مرغ گرم و منجمد، حبوبات، لبنیات، برنج، روغن، قند و شکر، کیف و کفش، پوشاک، مانتو مدارس، دفترچه و لوازم التحریر، مواد غذایی و پروتئینی و سایر کالاهای اساسی تنظیم بازار و مرتبط با این ایام عنوان کرد.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به کیفیت مناسب این اقلام از تخفیف 10 تا 15 درصدی آن‌ها نسبت به قیمت بازار خبر داد و افزود: این نمایشگاه‌ها در سراسر شهرستان‌های استان دائر خواهد بود.

خلیقی با تأکید بر اینکه برگزاری نمایشگاه‌های فصلی و مناسبتی تنها بخشی از اقدامات ما است گفت: این سازمان به عنوان متولی اصلی تامین مایحتاج عمومی و تنظیم بازار به منظور تزریق کالاهای مورد نیاز مردم، کنترل قیمت ها و نیز ایجاد تعادل میان عرضه و تقاضا، همواره مجموعه اقداماتی در سرلوحه برنامه های خود قرار می‌دهد.

به گفته این مسئول، برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم از مؤثرترین راهبردهای این سازمان است و در برگزاری نمایشگاه‌ها اتحادیه‌های صنفی کیف و کفش، لوازم‌التحریر و پوشاک همکاری کرده‌اند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با انجام اقدامات متناسب و لازم در راستای بهره‌مندی از بازاری آرام و متعادل، گام‌های اساسی برداشته و رضایت بیش از پیش مردم فراهم شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.