مدیرکل ثبت احوال مازندران گفت:جمعیت مازندران بدون احتساب مهاجرت 3 میلیون و 120 هزار و 833 نفر است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری،ملکی در جلسه‌ای با حضور معاونان، کارشناسان و جمعی از رؤسای ادارات ثبت احوال استان گفت:در چهار ماهه نخست سال جاری 14 هزار و 283 واقعه ولادت در مازندران به ثبت رسید.

وی افزود: ولادت صورت ‌گرفته در مازندران به طور متوسط در هر شبانه‌روز 115 واقعه و نرخ ولادت ثبت شده استان 13.7 در هزار است.

ملکی ادامه داد: جمعیت استان مازندران بدون احتساب مهاجرت سه میلیون و 120 هزار و 833 نفر است.

مدیرکل ثبت احوال مازندران به وفات ثبت شده در استان مازندران اشاره کرد و گفت: در چهار ماهه نخست سال جاری پنج هزار و 175 مورد وفات اعلام شد که از این تعداد فوتی دو هزار و 945 نفر مرد و دو هزار و 230 نفر زن بودند.

ملکی وفات ثبت‌شده مازندران در هر شبانه‌روز را به طور متوسط 42 واقعه عنوان کرد و خاطر نشان کرد: نسبت به مدت مشابه سال قبل 5.2 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: نرخ وفات در مازندران پنج در هزار است.

ملکی با بیان اینکه کمترین وفات در گروه سنی 10 تا 14 سال و بیشترین وفات در گروه سنی 85 سال و بیشتر به ثبت رسیده است،یادآور شد:بیشترین دلیل وفات ثبت شده در مازندران مربوط به بیماری‌های قلبی و عروقی بوده است.

مدیرکل ثبت احوال مازندران در ادامه به بیان آمار ازدواج و طلاق ثبت شده در استان مازندران پرداخت و گفت: در چهار ماهه نخست سال جاری 10 هزار و 360 مورد ازدواج و دو هزار و280 واقعه طلاق ثبت شده است که به طور متوسط در هر شبانه‌روز 84 واقعه ازدواج و 18 واقعه طلاق در مازندران به ثبت می‌رسد./ع

برچسب ها: جمعیت ، ثبت ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
خدا بده برکت