اراک/

راه‌یابی نوفوتبال‌آموزان رده سنی 12 سال استان مرکزی به فستیوال کشوری

ریس هیئت فوتبال استان مرکزی ازراه‌یابی نوفوتبال‌آموزان رده سنی 12 سال این استان به فستیوال کشوری خبر داد.

محمدرضا غفاری، در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک  گفت: در ادامه اجرای سیاست‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا و با برنامه‌ریزی آکادمی ملی فوتبال ایران فستيوال مدارس فوتبال استان مرکزی در سه رده سنی زير 10سال، زير 11 سال و زير 12 سال برگزار شد.

وی با بیان این‌که در مجموع سه رده 240 فوتبال آموز شرکت داشتند٬ افزود: رده سنی زير 10 سال با 10 تیم و رده سنی 11 سال با 11 تیم و ۱۲سال با ۱۲تیم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

ریس هیات فوتبال استان مرکزی ادامه داد: این فستیوال با حضور مدارس فوتبال دارای مجوز آریا، استقلال، ستارگان، صبا، آبی پوشان، راه‌آهن اراک٬ ستارگان محلات، شهرآفتاب خمین، پتروشیمی و پالایشگاه مهاجران و آیندگان فراهان بگزار شد و از هر مدرسه شش نفر در این رده‌ها حضور داشتند.

غفاری ادامه داد: فسیتوال زیر 10 و 11 سال عصر چهارشنبه در زمین چمن شهر مهاجران برگزار شد.

وی اضافه کرد: این فستیوال با برنامه‌ریزی و هماهنگی کمیته جوانان و تیم فنی فیستوال زیر 12 سال عصر جمعه 25 مرداد برگزار شد.

ریس هیات فوتبال استان مرکزی اظهار کرد: این فستیوال شامل 5 کارگاه بود که در هر کارگاه امتيازی به فوتبال آموزان داده شد. اين امتيازات زير نظر استعدادیابان هر کارگاه محاسبه می شود.

غفاری تصریح کرد: نو‌فوتبال آموزان منتخبین رده 12 سال به فستیوال کشوری که از 14 تا 16 آبان ماه سال جاری به همت آکادمی ملی فوتبال برگزار می‌شود اعزام خواهند شد.

وی ادامه داد: به دلیل وجود بیشترین مدرسه فوتبال سازمان یافته در شهرستان اراک این شهر به عنوان میزبان این فستیوال پذیرای تیم‌های ورزشی بود.

رییس هیات فوتبال استان مرکزی در پایان با بیان این‌که این فستیوال با حضور نماینده فدراسیون و نماینده آکادمی ملی فوتبال برگزار شد٬ تصریح کرد: مرحله منطقه‌ای این فستیوال نیز نیمه اول شهریور ماه در استان‌های مرکزی و اصفهان برگزار خواهد شد./ع

برچسب ها: فوتبال ، فستیوال ، اراک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.