علي برجي جواني است که در تمريناتش نشان داده که مي‌تواند 10 کيلومتر برعکس و به صورت چشم بسته در مسير‌هاي صعب‌العبور موتور سواري کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ علي برجي از سال 83 به عضويت فدارسيون موتورواري درآمده ، ولي الان عضويت خود را باطل کرده است.
 
دوستان برجي هميشه از موتورسواري او تعريف مي‌کنندو مي‌گويند که برجي بر عکس روي موتور سيکلت مي‌نشيند و تمام مسير‌هاي صعب‌العبور مي‌پيمايد.

همچنين مسئولين نيز از حرکات نمايشي برجي در حيتر آمده و هميشه آن را به اسم بهترين شخص در رشته موتور سواري در حرکات نمايشي و آکروباتيک مي‌دانند.

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری اردبیل در اين خصوص بيان داشت: کشورهای عراق و امارات از این موتور‌سوار خواسته‌اند که طرح خود را به نام آن کشورها ثبت کند، ولی این موتور‌سوار اردبیلی به خاطر تعلق خاطر و عرق ملی حاضر به انجام این کار نشده که این کار وی جای تحسین و آفرین دارد. 

موتور‌سوار اردبیلی در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بنده صاحب رکورد کشوری و جهانی در برعکس سوار شدن به موتور و طی مسیر کردن با چشمان بسته به طول 10 کیلومتر هستم که به دلیل رکورد‌شکنی در این حوزه، آماده هستم تا در صورت حمایت‌های مسئولان استان بتوانم رکوردم را که در دنیا بی‌سابقه است، در گینس به ثبت برسانم.

وی افزود: در رشته موتور‌سواری در حرکات نمایشی و آکروبات بر روی موتور استعداد خوبی دارم و در حال حاضر می‌توانم برعکس روی موتور نشسته و 10 کیلومتر را با چشمان بسته موتور‌سواری کنم.

این ورزشکار بیان داشت: بنده در حال حاضر روزی دو ساعت تمرین می‌کنم و به راحتی می‌توانم رکوردم را ثبت کنم تا باعث افتخار‌ برای استان و کشور عزیزم ایران را فراهم کنم که این آرزوی قلبی من است.

برجی خاطرنشان کرد: بنده تاکنون به دلایل مختلف و نبود حمایت‌های مالی نتوانستم رکورد خودم را ثبت کنم که در این زمینه چشم‌انتظار کمک دولتمردان و مسئولان هستم تا به این توفیق بزرگ دست پیدا کنم.

وی یادآور شد: قطعاً‌ ثبت رکورد آن هم در کتاب گینس مستلزم کمک‌های مالی و حمایت‌های جدی فدراسیون است، ولی بنده توانایی مالی چندانی برای حضور در این سطح از ارزیابی‌های جهانی را ندارم و قطعاً حمایت‌های دولتی و مردمی می‌تواند در این زمینه دست‌گیر و یاری‌کننده باشد.

موتور‌سوار اردبیلی در پایان گفت: از مسئولان و تمام کسانی که می‌توانند از لحاظ مالی به من کمک کرده و یاریگرم باشند، تقاضای همراهی و همکاری دارم و امیدوارم بتوانم برای این استان مایه عزت و آبرو باشم.
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار