دبیر هیئت وزنه برداری مازندران گفت:دو وزنه بردار مازندرانی در رقابتهای جهانی لهستان در ترکیب تیم ملی به روی تخته می روند.

محمدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود:تا برگزاری رقابتهای جهانی لهستان 60 روز فرصت باقی ماند، که برای آمادگی بیشتر ملی پوشان به این اردو دعوت شدند.

وی ادامه داد: کوروش باقری سرمربی تیم ملی برای اعزام وزنه برداران به لهستان 11 ملی پوش را به اردو دعوت کرد که دو وزنه بردار از مازندران هستند.

دبیر هیئت وزنه برداری مازندران تصریح کرد: محمدرضا براری در دسته 105 کیلوگرم و بهادر مولایی در دسته فوق سنگین105+ کیلوگرم به عنوان دو مازندرانی در این پیکارها هستند.

محمدی در ادامه بابیان اینکه قویترین مرد جهان از سوی کادرفنی به این اردو دعوت نشد،گفت: باید هر چه سریعتر مشکلات به وجود آمده بین بهداد سلیمی و فدراسیون از سوی مسئولین ورزش کشور و استان برطرف تا شاهد حضور دوباره بهداد در اردوی تیم ملی باشیم.

وی از برگزاری اردوی تیم ملی وزنه برداری در منطقه ارس خبر داد و افزود:تیم ملی تا اعزام به رقابتهای جهانی لهستان در چند مرحله برای آمادگی وزنه برداران اردو برپا می کند.

محمدی با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی وزنه برداری در تهران و بجنورد گفت:یک هفته مانده تا آغاز رقابتهای جهانی در لهستان وزنه برداران به میزبانی بجنورد در خراسان شمالی اردو خواهند زد./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.