استاندار قم از اختصاص20 ميليارد تومان اعتبار براي تكميل زير ساخت‌هاي زيارتي شهر مقدس قم خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، كرم رضا پيريايي با قدرداني از حضور موثر دستگاه‌هاي عضو شوراي برنامه ريزي و توسعه استان، بر لزوم تلاش مديران در جهت تحقق اهداف و برنامه‌هاي استان در سال جاري تاكيد كرد.

وي با تاكيد بر ضرورت استفاده حداكثري دستگاه ها از ظرفيت هاي در اختيار در جهت تامين منابع مورد نياز براي اتمام طرح‌هاي نيمه تمام و استمرار روند توسعه و پيشرفت استان افزود: پروژه هاي مرتبط با رفاه و آسايش مردم و با پيشرفت فيزيكي بالا بايد در اولويت قرار گيرند.

پيريايي با اشاره به آغاز بكار دولت يازدهم، استمرار خدمت به مردم را مورد توجه قرار داد و گفت: خدمت رساني به مردم در استان نبايد لحظه اي كمرنگ و يا متوقف شود.

استاندار قم همچنين از ابلاغ 45 ميليارد تومان اعتبار در قالب تعهدات معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری در بخش مصوبات سفر مقام معظم رهبری به قم خبر داد و تصريح کرد: اين مبلغ شامل 20 میلیارد تومان براي تكميل زير ساخت هاي زيارتي شهر مقدس قم ، 10 میلیارد تومان برای زير ساخت هاي محلات غيربرخودار ، 10 میلیاد تومان برای ساماندهي اماكن مقدس و 5 میلیارد تومان نیز برای تكميل شهرک سینمایی پیامبر اعظم (ص) خواهد بود./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.