فريبا متخصص گفت: در اين مجموعه نقش زني را ايفا مي‌كنم كه به سالمندان رسيدگي مي‌كند و در يك خانواده فرهنگي توام با آرامش زندگي مي‌كند.

"فريبا متخصص" بازيگر مجموعه تلويزيوني "ستاره حيات" در خصوص نقش و همكاريش با "جواد ارشاد" به خبرنگار حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: "ماه پيشوني" در حوزه سينما را به كارگرداني "ارشاد" تجربه كرده بودم و پس از آن مجدد براي پروژه‌اي به نام "ستاره حيات" از سوي "جواد افشار" به كار دعوت شدم و با خواندن فيلمنامه و ماهيت خوبي كه داشت بازي در اين فيلم را پذيرفتم.

اين بازيگر عنوان كرد: كار با ارشاد بسيار لذت بخش بود و كارگردان بارها در جهت كيفيت بهتر فيلم فيلمنامه را بازنويسي كرد و حتي در حين كار پيشنهادهاي بازيگران را به خوبي گوش مي كرد و در صورت نياز به كار اضافه مي‌كرد.

وي افزود: در اين مجموعه نقش زني را ايفا مي‌كنم كه به سالمندان رسيدگي مي‌كند و در يك خانواده فرهنگي توام با آرامش زندگي مي‌كند.

متخصص در خصوص بازي مجددش با "حسين محجوب" و نوع بازيش اظهار داشت: ماهيت اين فيلم بسيار متفاوت با مجموعه "زمانه" است من در اين فيلم بسيار آرام و به دور از هر گونه تنشي هستم و بازيم با "حسين محجوب" بسيار متفاوت است در اين سريال تنها دغدغه‌اي كه مي توان به آن اشاره كرد موقعيت كاري همسرم است در غير اينصورت يك زندگي عاشقانه‌اي را اين زن و شهر به تصوير مي‌كشند.

وي در خصوص موضوع "ستاره حيات" تصريح كرد: "ستاره حيات" به دغدغه مردم و اورژانس مي‌پردازد و در پي آن درسهايي را به هر دو طرف اعمال دارد و سطح فرهنگي آنها را افزايش خواهد داد.

وي در پايان در خصوص مدت زمان همكاريش با گروه خاطرنشان كرد: مدت زمان همكاريم با گروه به مدت 1 ماه بود كه بيشتر لوكيشنها در تهران مدت زماني كوتاهي در لواسان بود كه كار من زمستان 91 به پايان رسيد./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.