فرماندار شهرستان اهر اجرای سریع و به موقع بازسازی مناطق زلزله زده در شهرستان اهر را از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: در ایران اسلامی در امداد رسانی و اشکان اضطراری و دائم در کمترین زمان ممکن در زلزله ارسباران رکورد جدیدی را در امر امداد و نجات به ثبت رسانده که می‌تواند این تجربیات ارزشمند در سایر حوادث و بحرانها مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، صدیقی همچنین بااشاره به کندی عملیات اجرایی برخی از مساجد، مدارس و خانه های بهداشت روستایی تخصیص اعتبار با کمک دولت و خیرین را ضروری برشمرد و خواستار مساعدت مسئولین دست اندرکار و خیران دراین زمینه شد.

فرماندار اهر افزود: در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری و احترام به اعتماد مردم در 24 خرداد به دکتر روحانی به عنوان رئیس جمهوری باید حمایت از دولت را سرلوحه برنامه های کاری مسئولین و ادارات باشد.

صدیقی با اشاره به حماسه حضور در انتخابات 24 خرداد افزود: باید همه مسئولان در کنار دولت با وحدت و همدلی در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیشرفت و توسعه میهن اسلامی تأکیدات و منویات مقام معظم رهبری را در تعامل مثبت با دولت جامعه عمل پوشانده و در جهت پیشرفت کشور در حوزه‌های مختلف گامهای عملی بردارند.

وی، فضای بوجود آمده در کشور را فضای امید و نشاط و برادری عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد :با وحدت و همدلی و تعامل مثبت قوای حختلف بیش از پیش این روحیه همکاری و وحدت در کشور به فرهنگ عمومی تبدیل شود.

صدیقی يادآور شد: همچنان که در گام و معرفی به موقع اعضای کابینه در کمترین زمان ممکن انجام شد و در حل مشکلات عمومی مردم نیز قطعا پیش قدم خواهد بود و همه ادارات و نهادها و مردم در دست و درست هم ضمن حمایت از برنامه‌های دولت تدبیر و امید در تحقق این امر تلاش مضاعف خواهند داشت./ز

برچسب ها: مناطق ، زلزله ، بازسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.