نماينده مردم شهرستان هاي بويراحمد و دنا در مجلس شوراي اسلامي گفت: انگيزه خدمت رساني بيشتر و رفع مشكلات مردم به ويژه در حوزه اقتصادي ازدغدغه‌هاي دولت يازدهم است.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج ، غلام محمد زارعي در جمع خبرنگاران كهگيلويه وبويراحمد افزود:وجود مجموعه اي از مديران كارآمد در بدنه دولت و رصد كردن بهتر اوضاع حاكم بر جامعه داخلي و بين المللي روند خدمت رساني، تحقق آرمان‌ها، اهداف و مطالبات مردم را به شكلي ملموس افزايش خواهد داد.

وي وزراء و تيم اقتصادي دولت يازدهم را افرادي باتجربه، كاردان و با تدبير در عرصه داخلي و بين المللي دانست و اظهار كرد: به آينده كار دولت براي بهبود وضعيت و شرايط اقتصادي و معيشتي مردم اميدوار هستم.

زارعي با تشريح و تحليل مسايل داخلي ، منطقه اي و بين المللي و جايگاه شايسته جمهوري اسلامي در بين تمامي كشورهاي منطقه و حتي جهان تاكيد كرد: ايران امروز در شرايط سخت و بحران‌هاي اقتصادي، سياسي و امنيتي منطقه در حالي كه حلقه‌اي از آتش و خون اطراف آن را فرا گرفته اما در اوج امنيت، آسايش و اقتدار قرار دارد.

نماينده مردم بويراحمد در مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: قرار گرفتن ايران در چنين جايگاه رفيع و شايسته دو پيام مهم را براي ملت آگاه ايران و همه كشورهاي منطقه و جهان دارد.

زارعي افزود: روند رو به رشد ايران در عرصه هاي مختلف و اقتدارو استحكام بيش از پيش اين نظام الهي در عرصه بين المللي و نيز حاكم شدن نظام مردم سالاري ديني به معناي واقعي كلمه از درس‌هاي بزرگي است كه انقلاب اسلامي براي ساير كشورها و ملل جهان به ارمغان آورده است.

وي با اشاره به جايگاه مهم رسانه‌ها در آگاه سازي و تبيين خط مشي‌ها، اهداف و جهت دهي افكار عمومي تصريح كرد: اصحاب رسانه طلايه داران گمنام حوزه نشر انديشه هستند كه با كمترين توقع بيشترين بازدهي و اثرگذاري را بر جامعه دارند.

عضو كميسيون صنايع مجلس شوراي اسلامي گفت: بايد بتوان با كمك رسانه‌ها و نظرات كارشناسي آنها و با استفاده از ظرفيت‌ها و توانمندي‌هاي بالقوه در حوزه هاي مختلف موانع و مشكلات موجود در راه توسعه و شكوفايي استان كهگيلويه وبويراحمد را از رفع كرد.

وي افزود: تقدير و دلبستگي‌ام به رسانه‌ها نه به خاطر مسايل سياسي و منافع شخصي و گروهي بلكه بخاطر جايگاه و نقش بسزاي آنها براي رفع مشكلات، تنگناها و موانع موجود بر سر راه توسعه اين استان و حتي كشور است./ز
برچسب ها: دولت ، یازدهم ، خدمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.