مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه 12 از برگزاری ویژه برنامه های روز داروسازی و اهدای گل به داروسازان این منطقه خبر داد.

جانب الهی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: ویژه برنامه های روز داروسازی، اهدای گل به داروسازان منطقه 12، همزمان با بزرگداشت و داروسازی برگزار خواهد شد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: همزمان با فرا رسیدن روز داروسازی اداره سلامت شهرداری منطقه 12 با حضور در داروخانه ها، درمانگاه ها و بیمارستان ها با اهدای گل از داروسازان این منطقه تقدیر می کنند.
 جانب الهی با اشاره به بزرگداشت داروسازان گفت: ویژه برنامه هایی به مناسبت گرامیداشت داروسازی روز 5 شهریور ماه سال 92 در مراکز درمانی و بهداشتی منطقه 12 برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی حوزه سلامت شهرداری منطقه 12 در روز داروسازی گفت: برگزاری مراسم تقدیر و تجلیل از داروسازان منطقه 12 در مراکز درمانی و بهداشتی بیمارستان ها، درمانگاه ها و داروخانه های این منطقه از اقدامات اجرایی حوزه سلامت شهرداری منطقه 12 است.

جانب الهی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر حوزه سلامت شهرداری منطقه 12 افزود: برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت روز داروسازی، اهدای گل به داروسازان در بیمارستان اشرفی اصفهانی، درمانگاه هفتم تیر، بیمارستان سید الشهدا، درمانگاه موسوی در روز پنجم شهریورماه سال جاری از اقدامات دیگر حوزه سلامت شهرداری منطقه 12 است./

برچسب ها: گل ، شهردرای ، اداره سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار