دارنده اولین مدال جهانی نوجوانان جودو گفت: برنامه ریزی اصلی من مسابقات امپیک 2016 بزرگسالان است و می خواهم به سهمیه این مسابقات برسم.

 

رامین صفویه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص رقابتهای قهرماني نوجوانان جهان در آمریکا  بیان کرد: انتظار نداشتم مسابقات جهانی در سطحی تا این حد بالا  برگزار شود، کیفیت مسابقات بسیار خوب بود و همه با قدرت ظاهر شده بودند.

 

وی ادامه داد: در این پیکارها من در ابتدا حریفی از مصر را ضربه فنی کردم سپس ازبکستان و فرانسه را بردم در ماقبل فینال در دقایق آخر به روسیه باختم و به گروه بازنده ها رفتم و در نهایت با پشت سر گذاشتن آخرین رقیبم به مدال برنز رسیدم.

 

وی تاکید کرد: حریف روسی نسبت به من مسابقه های بیشتری را شرکت کرده بود اگر تجربه داشتم این مبارزه را به وی نمی باختم  رنگ مدالم تغییر می کرد، من از ایران برای کسب مدال طلا رفته بودم و به همین خاطر از عملکردم راضی نیستم و فکر می کنم باید بهتر از این کار می  کردم.

 

صفویه بعد از کسب مدال برنز سهمیه المپیک نوجوانان را نیز کسب کرد وی در این باره اذعان داشت: مدت 3 سال است که عضو تیم ملی هستم، در قزوین به همراه مربی ام اردشیر موحددانش تمرین می کنم و در تهران هم در اردوهای تیم ملی هستیم هنوز با وجوداینکه اولین کسی هستم که سهمیه المپیک نوجوانان را در جودوی ایران کسب می کند اما هنوز به آنچه می خواسته ام نرسیدم هدفم این است که سهمیه المپیک 2016 بزرگسالان را از آن خود کنم.

جودوکار وزن منفی 90 کیلوگرم کشورمان در خصوص غیبت کاظمی سرمربی تیم ملی نوجوانان در کنار تاتامی آمریکا گفت: بدون شک از آنجا که بیشتر تمرینات ما با احمد کاظمی بود اگر می توانست در مسابقات جهانی کنار ما باشد در عملکرد ما تاثیر می گذاشت و می توانستیم بهتر نتیجه بگیریم./آق

برچسب ها: جودو ، صفویه ، المپیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار