بیست وپنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم ویژه خانواده های شاهد و ایثارگر سراسر کشور در مشهد درحال برگزاری است.

حجت الاسلام علی ارجمندی، معاون بنیاد شهید وامور ایثارگران کشور و دبیر برگزاری این دوره از مسابقات در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد گفت: این مسابقات همه ساله باشرکت 50نفر از اعضای جامعه ایثارگری درسه مرحله شهرستانی ،استانی وکشوری برگزار میشود.

حجت الاسلام ارجمندی آشنایی بیشتر با قرآن ،ارتقاء دانش قرآنی وفهم کتاب آسمانی دربین جامعه ایثارگری را مهم ترین هدف برگزاری این سری از مسابقات عنوان کرد و افزود: هم اکنون 850 شرکت کننده ایثارگراز 31 استان کشور درسه مقطع نوجوان،جوان وبزرگسال در رشته های حفظ، قرائت،مفاهیم وتفسیربا یکدیگر رقابت معنوی می‌کنند.

معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: نفرات اول تاسوم هر رشته از هر استان، در مرحله کشوری و در بازه زمانی سه روز با یکدیگر رقابت می کنند.

حجت الاسلام ارجمندی افزود: این مسابقه قرآنی دردومرحله اجرا میشود که مرحله اول با 300 شرکت کننده ویژه برادران است.

دبیر برگزاری بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه ایثارگری کشور گفت: مرحله دوم مسابقات ویژه خواهران بوده و550 بانوی ایثار گر از 29 مرداد تا یک شهریور در این مرحله به رقابت قرآنی می پردازند.

در مراسم اختتامه این دوره ازمسابقات قرآنی از 100برگزیده دررشته حفظ کل قرآن،قرائت،مفاهیم وهمچنین تفسیر جلد پنجم تفسیر نمونه تجلیل می شود./ز
برچسب ها: مسابقات ، کشوری ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.