فرماندار سمیرم گفت: اعتبارات شهرستان سمیرم بر مبنای سفرهای راهیان خدمت مناطق مختلف تقسیم می شود.

فرماندار سمیرم در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، از اجرای طرح راهیان خدمت در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای اجرای این طرح مسئولان اجرائی شهرستان به صورت همزمان هر ماه یکبار از مناطق مختلف شهرستان بازدیدمی کنند و از نزدیک با روحیات، نیازها و خواسته‌های مردم آشنا می‌شوند.

وی هدف ازاجرای این طرح را مدیریت بهینه و افزایش بهره‌وری، کاهش فرآیند انجام کار و درنتیجه رضایت مردم دانست و افزود: با توجه به پراکندگی جمعیت و وسعت زیاد شهرستان و فاصله زیاد برخی شهرها و روستاها تا مرکز شهرستان، با اجرای این طرح علاوه بر اینکه در رفت و آمد روستائیان صرفه جوئی می شود ، مسئولان از نزدیک نقاط قوت و ضعف شهرستان را برررسی و میزان برنامه ریزی ادارات مشخص می شود.
حامد منیری اذعان کرد: این سفرها بستر پاسخگویی مسئولان را فراهم می کند و مردم به‌طور روشن، صریح و رودررو از مسئولان سئوال می کنند و همچنین باعث تقویت روحیه مردمی بودن مدیران دستگاههای اجرایی می شود.

وی از اجرای 6دور سفر راهیان خدمت به بخش های مختلف شهرستان خبر داد و تصریح کرد: اعتبارات شهرستان سمیرم بر اساس سفر راهیان خدمت در این شهرستان توزیع می شود.

این مقام مسئول با تاکید بر اولویت‌بندی و برنامه‌ریزی صحیح در راستای رفع مشکلات شهرستان خاطرنشان کرد: در راستای تحقق وعده های مسئولان جلساتی که در این شهرستان برگزار می شود در ابتدا مصوبات جلسات قبل پیگیری و بررسی می شود.

منیری با بیان اینکه دیدارهای مردمی باعث تقویت اعتماد مردم به مسئولان می شود ادامه داد: با مردم و در میان مردم بودن و درک مشکلات آنان از نزدیک در روند کار تاثیر بسزائی دارد، زیرا مشکلات مردم در این بازدیدها در هر منطقه بررسی، پیگیری و بلافاصله دستورات لازم صادر می‏شود تا در زمانی مشخص مدیران امر به رفع آنها اقدام کنند./ز

برچسب ها: اصفهان ، اجرای ، طرح ، راهیان ، خدمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.