مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری امروز با حضور رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس و جمعی از مسئولان استانی معرفی شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، عباس عباسی ظهر امروز در مراسم معارفه خود به عنوان مدیرکل جدید حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: عظمت دفاع مقدس به آینده سازی آن است که برگرفته از فرهنگ غدیر و عاشورایی است.

وی دفاع مقدس را فرامکانی و فرازمانی دانست و گفت: دفاع مقدس تمام جذابیت‌‎های ممکن را برای جذب هر انسانی دارد، همراهی فرهنگ دفاع مقدس با ایجاد فرهنگ شیعی است که نمی گذارد تاریخ بزرگ این واقعه عظیم دچار فراموشی شود.

عباسی با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس مظلوم‌ترین فرهنگ است، افزود: باید نگاه معرفتی خود را نسبت به این ارزش‎ها عمیق‌تر کنیم و برای حفظ و انتشار و تبدیل آن به علوم یا یکدیگر تعامل و همکاری داشته باشیم.

این مسئول خود و سایر مسئولین را میراث دار این ارزش‌ها دانست و افزود: ما مسئول انتقال این ارزش‎ها به جامعه بشری نیستیم که باید با همکاری با یکدیگر این وظیفه خطیر را به انجام برسانیم.

در پایان جلسه تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری با حضور سرتیپ بهمن کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری، مسئول حفاظت اطلاعات سپاه قمی بنی هاشم(ع)، معاون برنامه ریزی استانداری چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولان استانی، از زحمات جمشید علی بابایی مدیرکل سابق این بنیاد قدردانی و عباس عباسی به عنوان مدیر کل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری معرفی شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.