همایش کسب درآمد پایدار و روش‌های نوین سرمایه‌گذاری 31 مرداد در قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، مهدی رضایی با اشاره به برگزاری همایش کسب درآمد پایدار و روش‌های نوین سرمایه‌گذاری اظهار کرد: دستیابی به کسب موفقیت و استقلال مالی جوانان مهم‌ترین هدف برگزاری این همایش است.

وی خاطرنشان کرد: این همایش با همکاری سازمان ورزش و جوانان به صورت رایگان و به‌منظور ارائه راه‌های کسب درآمد پایدار و مستقل برگزار می‌شود.

مسئول برگزاری همایش کسب درآمد پایدار عنوان داشت: کسانی می‌توانند در دوران کنونی به اشتغال بپردازند که از تخصص و تجربه لازم برخوردار باشند.

وی خاطرنشان کرد: تربیت جوان کارآفرین و پویا، ترویج خلاقیت و کارآفرینی در اولویت فعالیت‌های ما قرار گرفته است.

رضایی ادامه داد: همایش کسب درآمد پایدار و روش‌های نوین سرمایه‌گذاری زمینه‌ای برای آشنایی با فرصت‌های سرمایه‌گذاری در زمینه‌هایی مانند بورس، مسکن، طلا، ارز و... را فراهم می‌کند تا جوانان برای ورود به بازار کار راهنمایی شوند.

وی یادآور شد: مدرسانی در این همایش شرکت دارند که نه تنها از لحاظ آکادمیک در سطح عالی امور اقتصادی هستند، بلکه به صورت عملی و کاربردی در بازار کار فعالیت دارند.

همایش کسب درآمد پایدار و روش‌های نوین سرمایه گذاری از سوی شرکت همای مهر آوان (برگزارکننده دوره‌های کارآفرینی، بورس و خلاقیت و نوآوری) با همکاری معاونت امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم 31 مرداد در فرهنگسرای جوانان برگزار می‌شود./ز

برچسب ها: قم ، همایش ، کسب ، کار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.