بازيگر فيلم سينمايي "دهليز" گفت: حضور هنرمندان در هر حوزه‌اي و چهره‌هاي محبوب و مردمي در هر مسيري گره‌گشا است.

"نگار عابدي" بازيگر فيلم سينمايي "دهليز" در خصوص موضوع فيلم و حضور هنرمندان در تالار ايوان شمس به خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: فيلم سينمايي "دهليز" فيلمي تاثير‌گذار است كه موضوع را به نحوي زيبا در خصوص امر ديه و قصاص به تصوير كشيده بود كه اين موضوع خود جريان‌ساز امر خيري در آزادي يك خلافكار پشيمان شد.

بازيگر تقش "سهيلا" در "دهيلز" اظهار داشت: حضور هنرمندان در اين امر حضوري شايسته و اخلاقي است كه منجر به اعتماد و حضور مردم جامعه در اين گونه محافل مي‌شود و جان يك انسان پشيمان را نجات مي‌دهد.

"عابدي" تصريح كرد: ادامه اين جريانات تاثيرات اخلاقي خوبي را به دنبال دارد و مي‌تواند الگوهاي بسيار خوبي براي نوجوانان كشورمان باشد و اين امر در نوجوانمان نهادينه شود.

وي ادامه داد: هنرمندان الگوهاي خوبي براي جامعه هستند و وظيفه بازيگران ورزشكاران وديگر هنرمندان شركت در اين مجالس است بخصوص ما كه شرقي هستيم و در مملكتي زندگي مي‌كنيم كه به معنويات توجه بسزايي دارند.

وي خاطرنشان كرد: حضور چهره‌هايي محبوب بخصوص حجت‌الاسلام و المسلمين "شهاب مرادي" مي‌تواند بودن در اين مسير را براي مردم جامعه محكم و مشخص كند كه بدانند بودن در اين محيط‌ها امري شايسته و درست است./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار