مسئول کاتای کشورمان گفت: شرکت دادن نفر چهارم در کاتای کوشین جوتسو طبق اختیارات ما بوده و حق کسی را نخورده ایم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، مسابقات انتخابی تیم ملی کاتا جودو درحالی برگزار شد که حضور 4 شرکت کننده در یک فرم اعتراضاتی را در پی داشت .

ماجرا از این قرار بود که مسئولان جودو اعلام کرده بودند نفرات اول تا سوم مسابقات قهرمانی کشور در هر در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت کنند اما در فرم ( کودوکان گوشین جوتسو) عسگری نفر چهارم رقابتهای قهرمانی کشور هم در مسابقات انتخابی حاضر شده بود و حتی به مقام دوم رسید و باعث شد تا عده ا ی اعتراض کنند.

داوود میقانی مسئول کاتای کشورمان در گفتگو با خبرنگار ما در این رابطه گفت: در مسابقات انتخابی تیم  ملی کاتا فقط یک نفر چهارم را شرکت داده ایم آن هم به این دلیل که وی در مسابقات قهرمانی کشور امتیازی برابر با نفر سوم داشت فقط با یک خطا چهارم شد ضمن اینکه مدال برنز آسیایی هم داشت این جزو اختیارات ما است که یک نفر را که شایستگی دارد به مسابقات دعوت کنیم.

وی ادامه داد: از آنجا که هدف ما در فدراسیون جودو رسیدن به یک تیم ملی کاتا قدرتمند است با مدیر تیمهای ملی جلسه گذاشتیم و بعد از بررسی تشخیص دادیم که عسگری را به مسابقات انتخابی دعوت کنیم.

رئیس کمیته فنی فدراسیون جودو تأکید کرد: کسی به من اعتراض نکرد اما شنیدم که این موضوع باعث شد عده ای اعتراض کنند که به نظر من منطقی نیست و ما نمی خواهیم حق کسی پایمال شود.

وی درباره نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی کاتا گفت: نفرات اول هر فرم در مسابقات انتخابی تیم ملی را به اردو دعوت کرده ایم ضمن اینکه امتیازات نفر دوم را هم بررسی می کنیم و در کاتاهایی که قدرتمندتر هستند به اردو که از هفته آینده آغاز می شود دعوت خواهیم کرد.

میقانی خاطر نشان  کرد: مسابقات جهانی کاتا در روزهای 27 و 28 مهر ماه در ژاپن برگزار می شود و سعی می کنیم با تیمی قدرتمند به این رقابتها اعزام شویم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار