سرمربی استقلال گفت: امیدوارم ورزشی‌ها سر کار بیایند، توقع داریم اهل فن به وادی وارد شوند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران امیر قلعه نویی گفت: برخی آرزوی موفقیت استقلال مقابل بوریرام را ندارند و می خواهند ما شکست بخوریم، از تیم پزشکی تشکر می کنم ولی لاوره به بازی با بوریرام نمی رسد، سلامتی وی واجب تر است.

وی افزود: بوریرام تیم قدرتمندی است که هفت بازی انجام داده و هشت گل زده و هفت گل خورده است. ازیهای این تیم را دیده ام، تیم قدرتمندی است و بازیکنان خارجی دارد، هر چند نمی دانم می تواند از آنها استفاده کند یا خیر.

امیدوارم بتوانیم سربلند از این بازی بیرون بیاییم، نام استقلال و ایران برایمان مهم است.

وی ادامه داد: بازیکنان ما شرایط را درک می کنند وباید در حضور 70، 80 هزار هوادار پیروز باشیم.

وی با اشاره به جلسه‌ای که یک ماه پیش با آیت‌اله رفسنجانی برگزار کرد، گفت: در آن جلسه ما فقط در خصوص مسائل مهم ورزشی صحبت کردیم، فایل صوتی مکالمات ما هم موجود است و چیز خاص دیگری نبود.

قلعه نویی خاطرنشان کرد: در تمرین روز گذشته توپ‌های آل‌اشپورت را با سایر توپ‌های AFC قیاس کردیم اما ظاهراً به برخی از آقایان برخورده که ما درباره این توپ‌ها صحبت کردیم، بعد از بازی با تایلند صحبت‌هایی دارم که انجام خواهم داد.

وی گفت: برخی آقایان با ایجاد حاشیه قصد داشتند تمرکز ما را بهم بریزند تا به نتایج دلخواه نرسیم، من و علی دایی دلمان برای فوتبال می سوزد، انصافا کیفیت این توپ ها خوب نیست.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود شما از یک برند دیگر استفاده و تبلیغات می‌کنید، گفت: ساعدی‌فر از دوستان من است ولی من یک ریال هم به خاطر پوشیدن لباس‌هایش از او نمی‌گیرم و او احتیاجی به این پول‌ها ندارد که بخواهم برای خودم به فکر اسپانسر باشم.

سرمربی استقلال درباره حضور صالحی امیری به عنوان سرپرست ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون زود است که راجع‌ به کسی صحبت کنیم. امیدوارم ورزشی‌ها سر کار بیایند،
ما منکر این موضوع نیستیم که افراد نظامی و صنعتی زیادی از جمله رویانیان و جعفری و غیره به ورزش آمدند و زحمت کشیدند، اما توقع داریم اهل فن به وادی وارد شوند./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار