حضور پیدا نکردن پیشکسوتان و باشگاه‌های اصفهانی منتقد ابرقویی‌نژاد در جلسه معارفه سرپرست جدید هیئت فوتبال اصفهان ثابت کرد جواهری به هوای افرادی وارد این ماجرا شد که امروز پشتش را خالی کرده و حاضر به همراهی وی نیستند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  از زمانی که بحث برکناری رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان به وجود آمد، گفته می‌شد این تصمیم با درخواست برخی از پیشکسوتان و باشگاه‌های اصفهانی صورت گرفته است.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان نیز در این مدت همواره بر این نکته اذعان داشته که به درخواست جمعی از پیشکسوتان فوتبال به این هیئت ورود پیدا کرده است.

ابرقویی‌نژاد از همان زمانی که ریاست هیئت فوتبال استان اصفهان را برعهده داشت، تا به امروز منتقدان ثابتی داشته که به مرور برخی دیگر نیز به جمع آن‌ها اضافه شده‌اند و در مقاطع مختلف تلاش کرده‌اند تا نظر مدیر کل وقت را برای کنار گذاشتن رئیس هیئت فوتبال جلب کنند.

برخی از این افراد در دوره مدیر کلی جواهری نیز در نشست‌های مختلفی که با وی داشتند، تلاش کردند تا نظر موافق مرد اول ورزش استان را برای این جابه جایی جلب کنند و در نهایت نیز موفق شدند، اما حالا که زمان عمل رسیده، بسیاری از این افراد خود را کنار کشیده و ترجیح می‌دهند خارج از گود تماشاگر دعوای مدیر کل و رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان باشند.

باشگاه‌های اصفهانی نیز همانند پیشکسوتان عمل کرده و با وجودی که در مقطعی از موافقات تغییر و تحول در هیئت فوتبال استان اصفهان بودند، در حال حاضر حمایتی از مدیر کل صورت نمی‌دهند.

در جلسه معارفه سرپرست جدید هیئت فوتبال استان اصفهان که صبح روز یک شنبه به انجام رسید، تنها یک پیش کسوت و یک نماینده باشگاه حضور داشتند که البته نماینده باشگاه گیتی‌پسند نیز در حالی در این جلسه حضور پیدا کرد که ساعتی بعد در مراسم قرعه کشی لیگ برتر فوتسال شاهد حضور پر تعداد مسئولان هیئت فوتبال استان اصفهان و به نوعی میزبانی آن‌ها بودیم تا بالاخره مشخص نشود که گیتی‌پسند چه موضعی را اتخاذ کرده است.

از جمع پیشکسوتان فوتبال نیز احمد آقاخان تنها فرد شرکت کننده در جلسه معارفه بود و خبری از پیشکسوتان منتقد ابرقویی‌نژاد که به طور  زبانی با وی مخالفت می‌کنند، اما در موقع عمل خودشان را کنار می‌کشند، نبود.

این در حالی است که مدتی قبل در نشستی که مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان پیرامون حاشیه‌های هیئت فوتبال برگزار کرد، خبرنگار فارس با اشاره به درخواست برخی از پیشکسوتان برای برکناری ابرقویی‌نژاد خطاب به جواهری گفت با طناب پوسیده برخی وارد چاه شده‌اید، اما مدیر کل در جواب گفت که من طناب هیچ کسی به چاه نرفته‌ام.

تا اینکه در جلسه معارفه سرپرست جدید هیئت فوتبال که در غیاب بیشتر اعضای مجمع و با حضور نمایشی روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان برگزار شد، نگارنده به یاد طناب پوسیده مورد اشاره افتاد، اما فرصتی فراهم نشد تا پس از چند ماه نظر جواهری را در این باره جویا شود.

حال چه شخص مدیر کل قبول کند که با طناب پوسیده برخی افراد به داخل چاه رفته و چه قبول نکند، واقعیت این است که جواهری به خاطر کسانی به ماجرای هیئت فوتبال ورود پیدا کرد که امروز حتی به خود زحمت نمی‌دهند برای دقایقی هم که شده در جلسه معارفه سرپرست جدید شرکت کنند تا حداقل از نظر ظاهری هم که شده خود را موافق برکناری رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان نشان بدهند.

واقعیت این است که جواهری در ماجرای هیئت فوتبال استان اصفهان با مشاوره‌های اشتباه ورود پیدا کرده و شأنیت شغلی خود را به عنوان متولی ورزش استان به خطر انداخت، غافل از اینکه ورزش اصفهان سال‌هاست به این دوگانگی‌های رفتاری و تضادهای منافقانه عادت کرده و جواهری بدون توجه به این مساله وارد گودالی شد که شاید بیرون رفتن از آن به عمر مدیر کلی‌اش در اصفهان کفاف ندهد.

آقای جواهری تردید نکنید اگر داستان برکناری ابرقویی‌نژاد تا این حد طولانی و کشدار نشده بود، امروز همان افرادی که ساعت‌ها با شما جلسه برگزار می‌کردند تا موافقت شخص شما را برای برکناری رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان جلب کنند، دوباره اطرافتان جمع می‌شدند تا سهم خواهی کنند؛ اما با توجه به شرایط فعلی ترجیح می‌دهند منتظر مانده و ببیند در این جنگ دو طرفه کدام یک پیروز می‌شوید تا موضع آینده خود را بر اساس آن تعیین کنند.

آقای جواهری در این مدت هر بار انتقادی از شما صورت دادیم، به بهانه حاشیه پردازی و مخالفت به نفس این انتقادها توجهی نکرده و در مقابل تلاش کردید تا به هر راهی که می‌توانید مانع از انتقادهای نگارنده شوید، اما امیدواریم حداقل برای یک بار هم که شده به اشتباهی که در مورد ماجرای هیئت فوتبال داشتید، واقف شده و یک بار هم که شده رسانه‌ها را خیرخواه ورزش اصفهان بدانید./ج1

برچسب ها: اصفهان ، منتقد ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.