کمتر از یک ماه به آغاز رقابت های شمشیر بازی کشورهای آسیایی کویت باقی است و این بار منتظر درخشش فوق العاده شمشیر بازان در مسابقات آسیایی هستیم.


 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،  در این  مسابقات که به میزبانی کشور کویت برگزار خواهد شد 15 نفر از شمشیر بازان  دختر کشورمان به اردوی تیم ملی دعوت شدند طبق گفته ی  کرود نایب رئیس فدراسیون شمشیر بازی تنها 12 نفر از میان دعوت شدگان به تیم ملی می توانند جواز کسب سهمیه ی  شرکت در مسابقات آسیایی را در کشور کویت کسب کنند.

لازم به ذکر است:  مسابقات شمشیر بازی قهرمانی زیر 23 سال آسیا، 31 شهریور آغاز خواهد شد و تا 5 مهر ماه ادامه خواهد داشت.

بر این اساس، کار فنی تیم ملی شمشیر بازی تصمیم گرفته است اردوی پایانی خود را از 27 مرداد در سالن کلاهدوز پیگیری کند تا شمشیر بازان بتوانند در این اردو نقاط ضعف و قوت خود را دریابند و با تجربه بر بهتری به این مسابقات اعزام شوند.

هدایت تیم ملی شمشیر بازی نیز در این دوره بر عهده ی مهناز ولدان در اسلحه سابر، زهره صدرزاده در اسلحه اپه و زهره سلیمانی در اسلحه فلوره است.

قرار است در اردوی پایانی  شمشیر بازان دیداری با یکی از کشورهای صاحب نام همسایه کشورمان داشته باشیم تا به تجربه ی شمیشیر بازان بیش از مسابقات اضافه شود.

گفتنی است: قرار بود بانوان شمشیر باز کشورمان به مسابقات جهانی مجارستان اعزام شوند اما به دلیل  نداشتن  اسپانسر الی از این  مسابقات جا ماندند باید شمشیر بازان کشورمان چگونه خواهند توانست تنها با برگزاری اردوی داخلی کسب مدال کنند./آق
برچسب ها: آغاز ، شمارش ، معکوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار