شهردار منطقه 10 از آموزش چهره به چهره بيش از 19 هزار نفر از شهروندان در زمينه تفكيك زباله از ابتداي سال تاكنون خبر داد.

فرامرز عظيمي در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به اهميت فرهنگسازي در خصوص موضوع تفكيك زباله گفت: يكي از معضلات مهم شهرنشيني روند رو به رشد توليد زباله و به تبع آن مشكلات زيست محيطي است كه براي رفع اين معضل و جداسازي اين مواد در مبدأ تاكنون ؟؟؟مناسبي از سوي اداره بازيافت منطقه انجام شده كه اين امر كمك بسزايي در بازيافت مواد و جلوگيري از آلودگي محيط زيست و از بين رفتن سرمايه‌هاي ملي كرده است.
وي در ادامه افزود: در حال حاضر 22 كانكس بازيافت در سطح منطقه فعال است تا نسبت به جمع‌آوري پسماندهاي خشك اقدام نمايند، همچنين خودروهاي مخصوص جمع‌آوري زباله‌هاي خشك براساي برنامه زمانبندي به محلات مراجعه مي‌كنند و زباله‌هاي بازيافتي شهروندان را تحويل مي‌گيرند.
وي با تأكيد بر لزوم آموزش براي تغيير رفتار و فرهنگ‌سازي درست گفت: از ابتداي سال تاكنون با هدف فرهنگ‌سازي تفكيك از مبدأ زباله بيش از 19 هزار نفر از شهروندان به صورت چهره به چهره در مدارس، مراكز فرهنگي،‌ دفاتر شوراياري و مساجد،‌ منازل توسط آموزشگران، آموزش‌هاي لازم را دريافت كرده‌اند.
وي خاطر نشان كرد: به منظور مشاركت شهروندان در اين امر، اطلاع رساني لازم از طريق توزيع كارت اشتراك شهروندي، بروشورهاي اطلاع‌رساني، توزيع لوح فشرده آموزشي انيميشن، نصب بنر و نصب پوستر طرح تابستانه بازيافت صورت گرفته است./ف

برچسب ها: اموزش ، شهروند ، تفکیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار