بازار یابی اینترنتی در ایران شناخته شده نبوده و در مرحله مقدماتی قرار دارد در حالی که بسیار از کارهای واردات و صادرات باید بر مبنای این ابزار باشد.

مسعود ریاضیات رئیس شرکت های کار فرمایان اینترنتی با اشاره به اینکه شبکه های اجتماعی نقش عمده ای در این حوزه دارند به خبرنگار اورژانس it باشگاه خبرنگاران گفت: شبکه های اجتماعی با دسترسی به مخاطب و شناخت علایق او بازار یابی اینترنتی را بطور تخصصی و انفرادی انجام می دهند دار حالی که ما هنوز به روش سنتی عمل می کنیم.

وی افزود: باید محدودیت ها را حذف کرده و بسترهای لازم را برای گسترش این فعالیت در بستر وب فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون این نوع بازار یابی به شکل ارسال ایمیل دسته جمعی در فضای سایبر کشورمان انجام می شود بیان داشت: هر فعالیتی نیازمند بستر سازی است و شبکه های اجتماعی نیز نقش اساسی در گسترش این نوع بازار یابی دارند و در جامعه ما چند موسسه با ایجاد پتانسیل اقدام به ارسال ایمیل کرده و آدرس مخاطبان علاقمند را برای انجام این نوع بازار یابی دریافت می کنند.

وی با اشاره به اینکه بازار یابی اینترنتی یک رشته دانشگاهی است که در مقاطع کارشناسی ارشد دانشجو دارد خاطر نشان کرد: باید زمینه را برای فعالیت شرکت ها در خصوص بازار یابی اینترنتی فراهم کرده و با ایجاد بستر های لازم از بازار یابی سنتی و عملکرد کور کورانه در آن به سمت بازار یابی اینترنتی حرکت کنیم./ع2

برچسب ها: اینترنت ، شبکه ، ایمیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.