جودوکار ملي‌پوش وزن منفي 81 كيلوگرم كشورمان گفت: براي حضور در مسابقات جهاني تمرينات زيادي كرده‌ايم و بسيار آماده‌ام.

سعيد مرادي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، با بيان اين مطلب افزود: مسابقات قهرماني جهان برزيل اولين جهاني من است اما براي اين پيكارها بسيار زحمت كشيد‌ه‌ايم و فكر مي‌كنم صد در صد نتيجه بگيريم، البته قول مدال نمي‌دهم.

جودوكار وزن منفي 81 كيلوگرم كشورمان ادامه داد: در وزن منفي 81 كيلوگرم 85 جودوكار حضور دارند كه از بين آن قهرمانان المپيك تا نفرات پنجم و بسياري از جودوكاران صاحب نام حضور دارند به همين دليل كار سختي را در پيش دارم.

وي كه مسابقات گراند اسلم مسكو را از دست داده بود در خصوص اين پيكارها گفت: چند روز قبل از آغاز رقابت‌هاي مسكو همراه تيم نيروهاي مسلح عازم مسابقات ارتش هاي جهان شديم اما در پيكارهاي تيمي آسيب ديدم و نتوانستم همراه تيم ملي به مسكو بروم، به طور حتم اگر در اين مسابقات كه يكي از تورنمنت‌هاي معتبر است شركت مي‌كردم تجربه خوبي براي مسابقات برزيل مي‌شد و بسيار مي‌توانست به من كمك كند.

مرادي افزود: اكنون آسيب ديدگي‌ام به طور كامل از بين رفته و اردوهاي خوبي را در تهران پشت سر گذاشتيم، چند روزي را هم در مشهد تمرين كرديم كه بودن در كنار حرم مطهر امام رضا (ع) از نظر روحي به ما كمك فراواني كرد.

جودوکار ملي‌پوش وزن منفي 81 كيلوگرم كشورمان خاطر نشان كرد: مسابقات رده سني بزرگسالان از اهميت ويژه‌اي برخوردار است و عيار كشورها با مدال در اين مسابقات سنجيده مي‌شود به همين دليل كسب مدال كار دشواري نسبت به رده‌هاي ديگر است./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار