نایب‌رئیس فدراسیون بوکس با تاکید بر اولویت انضباط در تیم ملی گفت : کاپیتان تیم ملی این فرصت را خواهد داشت تا در آینده با حضور در مسابقات انتخابی افتخار پوشیدن پیراهن تیم‌ملی را به دست آورد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، مهندس منوچهر مقصودی نایب رئیس فدراسیون بوکس پیرامون آخرین وضعیت عدم حضور علی مظاهری در اردوی تیم ملی بوکس بزرگسالان ایران اظهار داشت: مسابقات جهانی برای ما اهمیت ویژه ای دارد و با مصدومیت روزبهانی کار سختی را در این مسابقات خواهیم داشت. مسابقات دستکش طلایی رومانی محک خوبی برای ملی پوشان خواهد بود و آنها می توانند عیار خود را نشان دهند و با حریفان خود بیشتر آشنا شوند.

وی ادامه داد: علی مظاهری کاپیتان تیم ملی است و ارزش های فنی او بر هیچکش پوشیده نیست اما در تیم ملی ایران نظم و انضباط در اولویت قرار دارد و برای آن هر هزینه ای را پرداخت خواهیم کرد. مظاهری اعلام کرده که درگیر امتحانات دانشگاهی خود است و ما هم اعلام کردیم با توجه به معذوریتی که دارد نمی توانیم از وجودش در مسابقات آتی رومانی استفاده کنیم.

مقصودی در پایان خاطر نشان کرد: فدراسیون بوکس ایران هرگز دنبال سرمایه سوزی نیست. پس از بازی های رومانی مسابقات انتخابی برگزار خواهیم کرد و مظاهری می تواند در آن مسابقات شرکت کند و چانچه نظر کادر فنی را تامین کند قطعا مسافر مسابقات جهانی خواهد شد در غیر این صورت هر بوکسوری که آماده تر و برتر باشد به عضویت وزن 91 کیلوگرم تیم ملی در مسابقات جهانی در خواهد آمد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار