کارشناس و مربی فوتبال کشورمان گفت: جای بحث و اختلافات بیرون زمین است. در حال حاضر منافع ملی ما اهمیت دارد.

محمد خرمگاه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: جای بحث و اختلافات بیرون زمین است. در زمین فقط خوب بازی کردن اهمیت دارد. ما باید آگاه و حرفه ای باشیم و بدانیم درحال حاضر چه چيزي به نفع ما است.
قلعه نویی و فتح اله زاده آنقدر آگاه هستند که نگذارند اختلافات وارد زمین شوند. من امیدوارم که بازی استقلال و بوريرام در مرحله يک چهارم نهايي جام باشگاه  هاي آسيا امشب با آرامش و تفکری خوب پیش برود.

کارشناس و مربي فوتبال کشورمان تصريح کرد: برگ برنده استقلال در بازی امشب را اول یکدلی بازیکن ها، سپس تاکتیکی که در این تیم استفاده می شود، مي دانم.

وي در رابطه با حریف تایلندی استقلال گفت: من شناختی از تیم تایلندی بوریرام ندارم اما با دنبال کردن رسانه ها متوجه حضور 5 بازیکن اسپانیایی در این تیم شدم که از قرار معلوم این تیم بر پایه این 5 اسپانیایی بنا شده است. اگر امشب استقلال با تفکری خوب به دیدار بوریرام برود، شرایطش سخت نخواهد بود. مطمئناً کادر مربیگری استقلال شناخت بیشتری نسبت به بوریرام دارند.

به لطف خدا استقلال پیروز میدان خواهد بود

خرمگاه همچنین در خصوص عدم حضور بازیکنانی چون آندرانیک تیموریان افزود: حضور تیموریان تأثیر به سزایی می توانست در بازی داشته باشد. اما حالا با وجود شرایط پیش آمده، به حتم مربی و کادر فنی تفکراتی را برای تعویض شرایط پیش گرفته اند.

کارشناس و مربي فوتبال کشورمان همچنین در خصوص جباری گفت: از نظر حرفه ای جباری را باید به چشم بازیکن سپاهان ببینیم. اما به هر حال جباری یک بازیکن حرفه ای است و در حال حاضر بازيکن تيم فوتبال سپاهان است./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار