مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: رأی فیفا با شکایت باشگاه پرسپولیس در دیوان عالی بین المللی ورزش شکسته شد. به خاطر همین نلو وینگادا باید مبلغ 10 هزار فرانک سوئیس به باشگاه پرسپولیس پرداخت کند.

مصطفی شکری در گفتگو و با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: براین اساس دیوان عالی ورزش طی نامه ای از باشگاه پرسپولیس درخواست کرده که شماره حسابی را اعلام کند تا مبلغ مذکور از طرف دیوان عالی ورزش به باشگاه واریز شود.

مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: وینگادا به تنهایی نباید مبلغ 10 هزار فرانک سوئیس به باشگاه پرسپولیس بدهد بلکه بخشی از این مبلغ را دیوان عالی ورزش باید بپردازد. به هر حال وینگادا باید ظرف 20 روز آینده این مبلغ را پرداخت کند.

وی درباره وضعیت پرونده مصطفی دنیزلی گفت: ما نامه ای به فدراسیون فوتبال دادیم تا آن را برای فدراسیون فوتبال ترکیه ارسال کند که مصطفی دنیزلی به باشگاه پرسپولیس بدهکار است.

مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره دادن اختیار تام توسط رویانیان به وی در مورد بدهی دنیزلی گفت: به هر حال دنیزلی بدهی قابل توجهی به باشگاه پرسپولیس دارد. همچنین ما مشایعت و همکاری لازم را با دنیزلی انجام دادیم و انتظار داشتیم که این مربی تمام بدهی اش را پرداخت می کرد.

وی بیان کرد: رویانیان تأکید دارد که از حقوق باشگاه پرسپولیس دفاع کنم و اقدامی در جهت حفظ حقوق باشگاه انجام دهم.

شکري در پایان خاطر نشان کرد: ما مهلتی برای پرداخت بدهی دنیزلی تعیین نکردیم. اگر این مربی قبل از شکایتمان به فیفا مبلغ بدهی اش را بپردازد. ما از شکایتمان منصرف خواهیم شد و گر نه حداکثر مطالباتمان را از این مربی می خواهیم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار