کارشناس فوتبال کشورمان براین عقیده است که اگر استقلال می خواهد برحریف تایلندی خود غلبه کند باید بازی رفت در ورزشگاه آزادی را پرگل ببرد.

امیر حاج رضایی  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص بازی پیش روی استقلال با حریف تایلندی گفت: تصور می کنم استقلال با بازی هایی که در لیگ برتر انجام داده و با پیروزی های کسب شده توسط این تیم به هماهنگی خوبی دست یافته و می تواند با تدبیر سرمربی کاربارش به نتایج خوبی در این رقابت ها دست یابد.

کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه افزود: با توجه به اینکه بازی رفت این تیم مقابل بوریرام تایلند در ورزشگاه آزادی و به میزبانی استقلال برگزار می شود تیم باید تلاش کند در این دیدار با تفاضل به برتری برسد تا در بازی برگشت به مشکل برنخورد.

حاج رضایی در خصوص حریف تایلندی استقلال گفت: اطلاعات این تیم در دست ما نیست فقط در این حد ی دان که از چند بازیکن درجه چندم خارجی بهره می برد و در کارنامه خود 2 بار قهرمانی درلیگ تایلند دیده می شود.

وی در پایان در خصوص امید به قهرمانی استقلال گفت: می بایست گام به گام پیش برویم استقلال ابتدا باید به نیمه نهایی برود و سپس حریفش را بشناسد تا بشود در مورد آینده این تیم در رقابت های پیش رو صحبت کرد.

در کل امید زیادی به قهرمانی این تیم می رود زیرا با کادری مجرب و بازیکنانی کاربلد و با تجربه این تیم استحقاق موفقیت در این رقابت ها را دارد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار