جانشین فرمانده سپاه استان قم بیان داشت: فرهنگ ایثار و شهادت، سد محکمی در برابر حملات گوناگون دشمن است و باید نسبت به تقویت و ترویج این فرهنگ در جوانان تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، رضا حافظی در حاشیه یادواره شهدای منطقه دروازه ری قم با بیان اهمیت ولایت پذیری و تبعیت از ولایت فقیه اظهار داشت: این انقلاب مدیون امام خمینی(ره) است که با تدابیر حکیمانه خود توانست حرکت عظیم ملت ایران بر علیه رژیم منحوس پهلوی را هدایت کرده و دست استکبار را از کشور دور کند.

وی با اشاره به وحدت و یکپارچگی ملت ایران در مقابله با دشمنان خاطرنشان کرد: در تمام صحنه‌های حیاتی این نظام ملت به خوبی وفاداری خود را به رهبر و نظام نشان داده که خلق حماسه سیاسی در خرداد بارزترین نمونه آن است.

حافظی فرهنگ شهادت و ایثار را عاملی برای استحکام این نظام دانست و افزود: خون شهدا این نظام را بیمه کرده است و تا هنگامی که در راستای دفاع از دستاوردهای خون شهدا حرکت کنیم، شکست نخواهیم خورد.

وی بیان داشت: اگر بخواهیم فضای معنوی دوران دفاع مقدس را با حضور تمام اقشار ملت زنده نگه داریم باید فرهنگ ایثار و شهادت را با برپایی یادواره ها و مراسمات شهدا جاودانه کنیم.

حافظی با بیان اینکه این فرهنگ تاثیرات مثبتی بر جوانان این مرز و بوم می‌گذارد ابراز داشت: ما با غنی سازی فرهنگ ایثار و شهادت در جوانان می‌توانیم سد محکمی در برابر حملات گوناگون دشمن در جنگ نرم بسازیم.

جانشین فرمانده سپاه قم یادآور شد: اگر جنگ نظامی صورت گیرد، جوانان امروز بهتر از جوانان دیروز در برابر دشمن ایستادگی می‌کنند و ثابت خواهند کرد که هنوز هم شهادت معنای واقعی خود را در این انقلاب حفظ کرده است./ز

برچسب ها: قم ، فرهنگ ، ایثار ، شهادت ، سد ، محکم ، برابر ، دشمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.