مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: جست و جو و نجات مرد 45 ساله در بیابان های استان تهران به پایان رسید.

منتظر شبر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح خبر فوق افزود: طی اعلام تلفنی خانواده ای با مرکز جمعیت هلال احمر مفقود شدن مردی 45 ساله و پناه بردن وی به منطقه کویری رودخانه نمک زار( جاده حسن آباد بعد از کارخانه بازیافت) به دلیل مشکلات خانوادگی گزارش شد.

وی با اشاره به این که این فرد به اختلال حواس نیز مبتلاست بیان داشت: بعد از انجام بررسی های اولیه و هماهنگی با سایر دستگاه های ذی ربط با اعزام نیرو امکانات امدادی در منطقه ، عملیات جست و جو و نجات با هدف پیدا نمودن این مرد 45 ساله آغاز گردید.

وی در ادامه افزود: 3 گروه عملیاتی از شعب شهرستان های ری، رباط کریم و شهریار با دو قلاده سگ جست و جو گر، یک دستگاه موتورسیکلت امدادی، چهار دستگاه خودروی امدادی، 18 امدادگر و داوطلب، 2 دستگاه بالگرد با 6 نفر کادر امداد هوایی مجموعه عملیات جست و جو نجات را تا ساعت 23 نیمه شب ادامه دادند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران در پایان اظهار داشت: با توجه به این که عملیات جست و جو و نجات در مناطق جغرافیایی استان تهران به پایان رسید ، عوامل امدادی این عملیات در معیت خانواده فرد گم شده به پاسگاه انتظامی منطقه کوشک استان قم مراجعه و با اطلاع آنان ادامه عملیات جست و جو نجات برای پیدا نمودن این فرد در استان قم به عوامل دخیل این استان واگذار گردید.

برچسب ها: هلال احمر ، بیابان ، مرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار