معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی از کمک بیش از 250 میلیون ریالی این نهاد برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد طی امسال خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی، حسن نعمتی اظهار کرد: این مبلغ برای آزادی چهار نفر از زندانیان نیازمند استان هزینه شده است که 2 نفر از آن‌ها زن و باقی مانده مرد هستند.

وی کمیته امداد امام خمینی را بازوی حمایتی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: به منظور کمک به آن دسته از زندانیان آبرومند تسهیلاتی در قالب وام پرداخت می‌شود تا زمینه آزادی و بازگشت آنان به آغوش خانواده‌هایشان فراهم شود.

نعمتی تصریح کرد: وام‌های پرداختی برای جرائم غیر عمد شامل محکومیت مالی و دیه می‌شود که سقف پرداخت این وام‌ها برای محکومیت مالی 60 میلیون ریال و برای دیه 80 میلیون ریال است.

وی در خصوص حمایت‌های کمیته امداد از خانواده‌های زندانیان غیر عمد خاطرنشان کرد: پس از معرفی زندانیان غیر عمد به کمیته امداد، پرونده آن‌ها مورد بررسی قرار گرفته و اقدامات لازم در زمینه حمایت از خانواده‌های این زندانیان و همچنین فراهم‌سازی شرایط آزادی آنان فراهم می‌شود.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی با اشاره به اینکه کمیته امداد به منظور آزادسازی زندانیان اقدام به برگزاری جشن‌های گلریزان می‌کند، گفت: همواره در برگزاری جشن‌های گلریزان کرامات انسانی خانواده‌های زندانی مورد توجه قرار گرفته و از کمک خیران در آزادسازی زندانیان استفاده می‌شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.