"محمد زهرايي" مدير مسئول انتشارات "كارنامه" بنا بر گفته‌هاي دوستانش در مراسم تشييع جنازه وي تمامي جان نشر را با خود برد.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبيات باشگاه خبرنگاران، حضار در مراسم تشييع جنازه "زهرايي" مدير مسئول انتشارات "كارنامه"، اين مراسم كه در حال حاضر در حال برگزاري است چنان باشكوه ديده شده كه گويا خانه هنرمندان تا به امروز چنين مراسمي را پذيرا نبوده است. 

بنابراين گزارش از ميهمانان حاضر در مراسم تشييع جنازه مدير مسئول انتشارات "كارنامه" مي‌توان به "سهيل محمودي"، "مسجد جامعي" و ساير دوستان و آشنايان اين انسان بزرگ اشاره كرد. 

گفتني است؛‌ كه "زهرايي" بنا بر گفته برخي از دوستان فردي گزيده‌كار بوده و بارها مي‌گفت كه كار بايد به جانم آتش بزند تا مسئوليت اجراي آن را بر عهده گيرم. 
"زهرايي" در بخش ديگري از سخنان دوستانش فرزند ايران زمين بود و همراه با چند ناشر مناسب و فرهيخته ديگر در سالهاي اخير پيكر نحيف نشر را به دوش كشيد تا سرانجام پشت ميز كار، جان به جان آفرين تسليم كرد. 
در ادامه بايد گفت: كه دوستان "زهرايي" انتظاري جز نامگذاري بنياد و بنايي به نام "محمد زهرايي" را از شوراي شهر تهران ندارند. 
خاطر نشان مي‌شود: كه دوستان "زهرايي" همچنان اي كاش گوي بخشش قسمتي از عمر خود به "زهرايي" هستند تا بار ديگر اين مرد بزرگ صنعت نشر كشورمان به زندگي برگردد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار