فیلم سینمایی « ناشناس » به تهیه کنندگی محسن شایانفر و کارگردانی رضا ابوفاضلی جمعه، 1 شهریور ساعت 23 روی آنتن شبکه دو می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی شبکه دو، این فیلم محصول سال 90 است و بازیگرانی مانند امیرمحمد زند، مریم كاویانی، محمد فیلی، هایده حائری، فخرالدین صدیق شریف، آرمیتا مرادی و میرحسین معلومی در آن به ایفای نقش می پردازند. 

در خلاصه این فیلم آمده: علی، متخصص قلب و عروق که جراح حاذقی است از بچه های بهزیستی است . او خواستگار خانم دکتر شکوهی است اما قبل از خواستگاری از لیلا می خواهد تا او واقعیت را به خانواده خود بگوید. پدر لیلا با این وصلت مخالفت می کند . 

لیلا که نمی خواهد در نزدیکی علی باشد، انتقالی خود را گرفته و به اراک منتقل می شود.... از طرفی علی تمام تلاش خود را می کند تا پدر لیلا رضایت دهد اما موفق نمی شود . او همچنان به مداوای پدر لیلا می پردازد. تماسی از کاشان با دکتر گرفته می شود. مدیر سابق پژوهشگاهی که علی در آن زندگی کرده با او تماس می گیرد و از او می خواهد برای مداوای بیمارش، هرچه سریعتر خود را به کاشان برساند. علی از جراحان برتر کشور است که پزشکان کاشان برای بهبودی بیمار، نام اورا برده اند. علی عنوان می کند پزشکان خوب دیگری نیز وجود دارند و .../ي2
برچسب ها: ناشناس ، شبکه دو ، شایانفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار