عضو حزب مردم سالاری از برگزاری جلسه ماهیانه شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری در روز سه‌شنبه (پنجم شهریورماه) خبر داد.

"ميرزابابا مطهری‌نژاد" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، از  برگزاری جلسه ماهیانه شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری خبر داد و اظهار داشت: موضوعات مختلفي از سوي اعضاي شوراي مركزي در جلسه مذكور مورد بحث و بررسي قرار مي‌گيرد.

وی به برگزاري کنگره سالانه حزب مردم‌سالاری که در بهمن ماه برگزار می‌شود، اشاره و تصريح كرد: براساس تصمیمات اخذ شده در جلسه قبلی شورای مرکزی، بنده به عنوان دبیر اجرایی کنگره یازدهم حزب مردم‌سالاری انتخاب شده‌ام.

این فعال سیاسی به برنامه‌های دیگر مورد بحث حزب مردم‌سالاری در جلسه شوراي مركزي در شهریورماه اشاره و تصریح کرد: بررسی و اتخاذ تصميمات بهينه در مورد مسائل سیاسی، اجتماعی روز و بحث و بررسی توسعه کمی و کیفی فعاليت حزب مردم‌سالاری از جمله موضوعاتی است که حتما در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وي به چگونگي فعاليت‌هاي حزب مردم‌سالاری در كشور اشاره و خاطرنشان كرد: حزب مذكور تنها حزبی در کشور است که دفاتر گسترده و فعالی را در سطح کشور در اختیار دارد، لذا در تلاشیم تا تعداد اعضایی را که در اختیار داریم در کنگره به دوبرابر افزایش دهيم و در راستای آن به آموزش‌های لازم از لحاظ کیفی و تحلیل منطقی و علمی مسائل علمی از سوی آنها بپردازيم.

انتهای پیام/
برچسب ها: حزب ، مردم ، سالاری ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار